Ja tam i tak z tym jeżdżę a jak by mi dowód mieli brać to za tylną oponę bo na sliku jeżdżę
Offline
czyli nie można mieć nawet podświetlenia silnika na biało?
mam jeszcze jedno pytanie gdzie wpiąć się z tym podświetleniem żeby po przekręceniu kluczyka zapaliły się ledy (oczywiście będzie jeszcze pstryczek na off-on)
Ostatnio edytowany przez lisek (2013-07-12 10:19:38)
Offline
Fajny pomysł
Ja bym ją zostawił tylko jak się zacznie ściemniać to zapalał normalną .
I małe pytanie podłączyłeś się pod lampę postojową , a żaróweczkę zostawiłeś normalnie ?
Offline
Offline
O czym wy wogóle mowicie ?! Homologacja ma miec kod E4 ..... . I w motorze, nie mozną mieć swiateł do jazdy dziennej .
Offline
Duklanin16 napisał:
O czym wy wogóle mowicie ?! Homologacja ma miec kod E4 ..... . I w motorze, nie mozną mieć swiateł do jazdy dziennej .
Informuję, że załącznik nr 6 paragraf 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, w polu dotyczącym świateł do jazdy
dziennej w kontekście motocykli znajduje się znak "-", co oznacza, że ustawodawca nie przewidział tego typu świateł i nie określił
ich warunków montażu dla motocykli.
Należy podkreślić, że właściwym do oceny stanu technicznego i wyposażenia pojazdu jest wykwalifikowany diagnosta ze stacji kontroli pojazdów.
Offline
...i Pan policjant ma prawo podejrzewać, że wyposażenie jest nieprawidłowe, może zabrać dowód i skierować właśnie do Pana diagnosty.
Offline
Offline