Nieznaczne? ahahahaa. 80ccm 82-85km/h? a 125ccm 100km/h ma lekko.
Offline
O mocy między 80ccm a 125ccm może się Gumiś wypowiedzieć Ona coś wie na ten temat
Offline
Silnik to już duża inwestycja ale efekt zadowalający, a cylek to się zaraz znudzi i będzie jak na 50
Ale najpierw pasowało by się przywitać
Offline
afubur napisał:
jak kupisz zestaw 80cc to mozesz jezdzic spokojnie a jak 125 to moga ci dowod zabrac i mandacik dac
Na zestawie 80cc takie samo sranie jak na 125cc, więc nie gadaj.
80cc nudzi się tak szybko jak czekanie na dosterczenie go do domu, ja na 80cc wytrzymałem listopad>czerwiec więc widać.
Po za tym ja normalnie jeżdże 80-90 i jak widzę Policje w lustrze czy z przeciwka to mam w dupie i nie puszczam manetki, dlaczego? Bo jak zaczne hamwoać to od razu widać, że coś kombinuję, więc jadę nomralnie i tyle.
Do niczego nie namawiam, ale sam bym kupił na Tw miejscu 125cc, konsekwencje prawne są takie same.
Offline
Jedyny plus 80, to jeżeli złapie cie policja, to masz większe szanse na to aby policja nie zabrała ci dowodu bo się nie skapną, a w 125 mogą
P.S. Lecz większość kontroli wygląda tak, że nawet nie wysiadają z radiowozu lub nie patrzą na moto
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-08-05 22:53:41)
Offline
Jak kupisz cylinder 72 ccm, to masz może 4 konie mechaniczne, sporą awaryjność, niepewność i cały czas średnio udany silnik. Jak kupisz silnik 125, to masz 10,5 konia mechanicznego, do 60 tysięcy km zapominasz o silniku. Jazda 72 ccm i 125 ccm to ten sam "przypał". Jak chcesz 125, to musisz go raz a dobrze zamontować.
Powiem z innej strony, bo zetkowym 72 nie jechałem, a 125 jeżdżę codziennie. Am6 a silnik 125 to niebo a ziemia. A 72 ccm z am6 ma ogromne problemy, często jest bez szans, jak am6 ciśnie.
A jak dalej brakuje mocy, to za 140 zł masz zestawy cylindrów 150 do 125(mniejsze wibracje, sporo większa elastyczność, silnik robi się podkwadratowy, bo skok jest cały czas taki sam, można zastosować 17/38 i jeździć sobie realne 90 w trasie bez jakiegoś przeciążenia). Chociaż ja jakbym miał robić swapa na 125, to wziąłbym 250, ten sam silnik, wielkość itp.
Offline
Dlaczego niby zestawy 80cc są awaryjne? Według nie 80cc a 50cc nie robi wielkiej różnicy i jest większa szansa na udaną kontrolę , pomimo że zetkowa 50cc nie wygląda po prostu na 50siątkę
Offline
Slon napisał:
Dlaczego niby zestawy 80cc są awaryjne? Według nie 80cc a 50cc nie robi wielkiej różnicy i jest większa szansa na udaną kontrolę , pomimo że zetkowa 50cc nie wygląda po prostu na 50siątkę
Bo nasze 50cc są OHC i są skazane na to że muszą być awaryjne
Offline
Czy ja wiem czy awaryjne? Ogółem ten silnik co jest w zetce u mnie dostaje większego kata i jest o wiele bardziej wytrzymały od tych poziomych. Na 50 cc bardzo są awaryjne? I co najczęściej ?
Offline
Po prostu 50 > 72 to "przejściówka" tak jak 125 > 150 itp. tp.
Po za tym mój stary silnik 72cc obecnie ma ok. 20 000
@PickNick, 150 cylinder na tą samą głowicę zakładamy?
Offline