Witam dzis padły mi łozyszka i rozkręciłem silnik i znalazłem a jednak jest filtr oleju oleju jest on pod pokrywa szpzegła na dole i drugie zdziwienie wał korbowy pasuje od ogara 900 wiem po dzis taki założyłem
Offline
a jednak jest.....
jak dacie radę to róbcie fotki, później przydadzą się Zetko-Rider'om
Offline
To jak go najlepiej (czyt. najprościej i najszybciej) wyciągnąć?
Offline
Tak , to jest tylko taka siateczka , niestety dali tylko taką lipę zamiast filtra z prawdziwego zdarzenia. Z dostępem też nie lepiej bo trzeba zdjąć którąś z pokryw silnika.
Offline
Z tego wynika, że nie przewidziano serwisowania tego filtra.
Offline
Pewnie masz rację , bo nie ma po co go wymieniać , chyba że po którejś z rzędu wymianie cylindra. Chcieli pewnie zrobić "bezobsługowy" silnik .
Ostatnio edytowany przez Grabar (2011-05-18 16:32:23)
Offline
W tamtych latach, a był to szmat czasu, kiedy ten silnik był w produkcji, nie przewidywano filtrów oleju, jak i same oleje były gorszej jakości. Dla tego dali coś takiego, można to raz na 20000 km przedmuchać. Ale jest to raczej bezobsługowe.
Offline
Gość
ludzie... to się nazywa ODŚRODKOWY FILTR OLEJU typowy dla wielu silników motocyklowych i samochodowych (np. Fiat 126), to jest rodzaj filtra stałego, który się czyści a nie wymienia, do dziś stosowane rozwiązanie, chociaż w samochodach co raz rzadziej
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-18 21:59:53)
Gość
kak zwał, tak zwał , ważne, ze jest i zdziwko, że co niektórzy mysleli, że w 4T w ogóle filtra ni ma , hehe
Ostatnio edytowany przez oldboy (2011-05-19 12:55:59)
no tak czy siak, przy wymianie oleju nic się z nim nie robi.
Tylko przy okazji mam pytanie. Bo mam możliwość kupić śrubę spustową bdącą jednocześnie magnesem..czy do takiego magnesu będą się jakieś opiłki przyczepiały, czy wszystko zatrzymuje sie na super nowoczesnym filtrze?
Offline