Sprzedam swojego Benzera:
-Nowy napęd YBN wraz z przełożeniem 15/38
-Płyn hamulcowy DOT 4 od K2
-Całkowicie wyczyszczony układ hamulcowy
-Nowy olej Valvoline 10W40 (będzie zalany w poniedziałek)
-Lampa przerobiona na żarówkę H4 60/55W znacznie zwiększa bezpieczeństwo jazdy nocą.
Przebieg całkowity to 16000 km
Przebieg silnika to ok. 3500 km
Hamulce 90%
Przednia opona 90%
Opona tył jest do wymiany, koszt 70-100 zł, mogę wymienić, jeśli kupujący będzie chciał
Nie działa predkosciomierz (slimak do wymiany) nie działa obrotomierz.
Spalanie 2,4-2,8/100
V-max - 100 k/h < nie mierzyłem, ale powinien tyle pójść
Przyspieszenie też znakomite, 5 biegowa skrzynia biegów, stożkowy filtr powietrza, przelotowy wydech.
Skrzynia chodzi miękko bez żadnych zgrzytów jak to w 50cc.
-Przegląd do sierpnia 2014 r.
-Ubezpieczenie do 26 sierpnia 2013 r. (Nie ma z tym problemu, mogę ubezpieczyć to tylko 50 zł)
-Bardzo małe ilości rdzy, praktycznie brak, tylko w kilku miejsach, jakaś lekka
-Duży zbiornik 18l.
Sprzedaje ze wszystkim, szybką i innymi pierdołami, które na nim są.
-Cały układ zapłonowy NGK
-Akumulator, oryginalny (2 letni) podczas zimowego mrozu -33 nie było problemu z odpaleniem z rozusznika, ten był ładowany tylko raz, przy dolewaniu elektrolitu. Posiadam także wydruki, które to potwierdzają.
-Silnik jest wyregulowany, tylko lać i jeździć!
Wszelkie zdjęcia w moim dziale.
M.in powodem sprzedaży jest brak czasu na jazdę wraz ze zbliżającym się rokiem szkolnym, ponieważ będę mieszkał w Internacie, więc motocykl będzie się tylko kurzył, ale też chce kupić coś nowego, na jakieś jazdy po lesie w weekendy, typu ETZ 250 .
Po dwóch latach, czas też wystawić OCENĘ, Chińskiego motocykla, z mojego punktu widzenia ocena będzie 4/5
Nigdy się na nim nie zawiodłem, jazda jest przyjemna jak i na krótkim czym długim dystansie.
Wykonanie, też całkiem, dobre nie miałem jakoś wielkiego problemu z plastikami, motocykl tylko raz leżał na glebie i nawet się tedy nie zarysował , jedynie klama sprzęgła poszła, która jest oczywiście nowa, jakość moich sprzętów, może potiwerdzić kilka osób, jak i osoba, która kupiła ode mnie wcześniejszy silnik .
Na pewno kiedyś wrócę do Astona, w końcu Chińczyki podbijają świat, ale nie wrócę do 125cc, tylko 250
Offline
Ty tak poważnie z tą sprzedażą?! Czego się pozbywasz takiego ładnego astona!
Ostatnio edytowany przez rafcio15 (2013-08-17 22:16:06)
Offline
Na poważnie, powody napisałem wyżej, chce kupić ETZ 251 i Internat ;p
Offline
MZ ETZ 251 mmmmm.... do lasu i łogień !
Ostatnio edytowany przez Babuy (2013-08-17 23:12:35)
Offline
Dokładnie, lecz nie można lekceważyc mocy, bo ciezko utrzymac to bydle
Offline
Jazda po lesie to nie katowanie To wiele godzin zabawy, coś o tym wiem, tyleko Minsk 125 juz mi nie wystarcza, w koncu smigam nim od 3 lat ;d.
Byłbym zapomniał, silnik będzie osadzony ma gumowych tulejach, więc jest szansa na duze zmniejszenie wibracji,
Offline
Nie, nie, przed wyjęcie już nie było wibracji, tylko takie normalne jak w każdym Zresztą prawie nie odczuwalne, ale dam gumwoe tuleje, przy okazji
Offline
Właśnie nie powinien, tak jak to jest rozwiązane w np. komarze, no, ale jak bedzie gorszy efekt od zamierzonego to szybko zrzuce i tyle
Tak jak mówiłem, wibracje zrobiłem już wcześniej i jedyne jakie są to lekkie między 6-7k, nie slychac ich tylko przechodza przez podnozki
Offline
Bierz tego hayosunga ! Mój wuja ma identycnego tylko że z kufrem. Jest z niego zadowolony nawet bardzo.
Offline
V2 nigdy na 50cc nie zarejestruje, choć zresztą mogę zarejestorwać bo mam dojścia, ale żaden Policjant się na to nie nabierze.
Offline
Taki mul by byl, ze szok ;d
Offline