Wczoraj kupiłem Romet Router ws 50. Nabyłem go w tesco za 2699 i mam parę pytań: Czy w tez kupując w tesco też nie dostaliście karty pojazdu? Zapewniają że nie potrzeba a jak rejstrowałem quada to była potrzebna:/ I czy wy też mieliście w baku coś rodzaju powłoki (szary kolor) która schodzi po dotknięciu palcem? Czy ktoś przerabiał już swojego routera ws 50 na 125cmm? Za błędy przepraszam ale to mój pierwszy post. Z góry dzięki:)
Offline
Na motorower nie wydaje się karty pojazdu. Co do powłoki - to może kurz ? A co do przeróbki - silniki 125 poziome są śmiesznie tanie ( ale wiesz że to nielegalne chyba ze przerejestrujesz na motocykl ) , poszukaj ich na allegro. Przełożenie silnika to kwestia odkręcenia kilku śrubek ( i przykręcenia ;] ).
Offline
Dzięki bardzo za odp tylko nadal martwi mnie ta powłoka w baku.... kurz to to raczej nie jest i chyba sie nie miesza z paliw bo jak kupiłem ws 50 to miał trochę bęzyny i nie zmył tej powłoki. A co do przeróbki na 125cmm to wiem że to nie legalne ale jeżdżę quadem 250 (tez manual) i tak nagle 50 to trochę słabo....
Offline
Jeśli benzyna tego nie zmywa raczej nie ma się czym martwić. Na wszelki wypadek zamontuj filtr paliwa ( jeśli go tam fabrycznie nie ma ) , lub czymś to wypłukaj . A tam jest bak metalowy czy z tworzywa ?
Offline
Bak jest metalowy, ale sprzęt będę odpalał najwcześniej w środę więc jak coś sie będzie działo to napisze na forum. A i czy ktoś wie czy ws 50 ma schowek pod siedzeniem? bo wydaje mi się że nie ale nie jestem pewien
Offline
nie ma schowka pod siedzeniem :d są dwa. pod akumulatorem na klucze i pod bagażnikiem chromowanym
a tak na marginesie dzisiaj musiałem przełączyć na rezerwe i spusciłem paliwo ( około 2 l ) a to oznacza że spaliłem 13 l przejeżdając tym samym 588,5 km ;D spalanie wychodzi ~ 2,2 l / 100
Ostatnio edytowany przez macialek95 (2011-05-16 20:50:58)
Offline
kończę go docierać ;D wiec cisnę już nawet do 9 tys ... ale wtedy straszne wibracje są..
Ostatnio edytowany przez macialek95 (2011-05-17 18:54:32)
Offline
No i pierwsza jazda za mną 10 km przebiegu.... maks obroty 4,5 ale ze względu na to że pierwszy raz na motorze(motorowerze) to było spoko nawet nie zaliczyłem gleby... powłoka z baku (posty wyżej) nie łączy się z bęzyną ale jak radził Grabar zamontowałem filtr paliwa tylko mam mały problem z obrotami... mianowicie sam wkręca się na obroty po puszczeniu gazu nie maleją... wydaje mi się że linka gazu sie gdzieś blokuje.. ale jeszcze będę do tego dochodził.... Na razie nie żałuję zakupu ws 50 jest już zarejstrowany i ubezpieczony tylko docierać i jeździć.
Offline
pewnie lecą ci na luzie do 4 tys. Ja tak miałem jak dostałem swojego...odkręcenie śrubki wolnych obrotów pomogło
aczkolwiek na dotarciu to ponoć norma. Ja z początku miałem tak, że jak miałem włączone światła to trzymał wolne obroty ok 2 tys., a jak wyłączyłem światła to od razu na 4 tys. Bo w sumie, jak sobie wolne obroty na ciepłym silniku zmniejszysz, to później na zimnym możesz mieć problem z odpaleniem. Tak to już jest..na tym dotarciu.
Ostatnio edytowany przez Hunt (2011-05-19 00:56:27)
Offline
Xenon napisał:
Najlepsze obroty to są 2 tysiace nie zgaśnie Ci a szczegolnie na światłach i chodzi jak motor
Idzie lato i jeżeli ktoś planuje jeździć w korkach to ustawienie biegu jałowego na poziomie 2 tys. wydaje mi się być zabiegiem niebezpiecznym.
Ja swojego mam ustawionego na ok. 1300-1400 rpm i jakoś mi nie gaśnie i chodzi równo, a przy odpalaniu nie muszę nawet włączać ssania. Co prawda zgaśnie 3-4 razy po chwili, ale za 4-5 razem już chodzi normalnie.
Offline