PatrixPL napisał:
Sorry za OT ale czy 8 przy 60/55W wyrobi? Bo akurat dzisiaj taka zamontowałem i powiem, że efekt zajeb*sty
Wyrobi ba nawet na 6 cewkach wyrabia.
Offline
A z co z elektrykom? Bo znalazłem temat jak komuś z forum się ona przypaliła
Offline
Jak było druciarstwo to się spaliło, taką samą elektryke mam w samochodzie i nic się nie pali.
Offline
Panowie czy przy 4 a więcej cewkach są różne regulatory? Można odróżnić co tam siedzi bez rozkręcania?
Na Allegro są 8 cewkowe ale teoretycznie przeznaczone do 125cm3. Czy seryjnie w 50cm3 też były montowane 8 cewkowe?
Ostatnio edytowany przez artur_n (2014-03-04 10:16:41)
Offline
artur_n napisał:
Panowie czy przy 4 a więcej cewkach są różne regulatory? Można odróżnić co tam siedzi bez rozkręcania?
Na Allegro są 8 cewkowe ale teoretycznie przeznaczone do 125cm3. Czy seryjnie w 50cm3 też były montowane 8 cewkowe?
Od Ogara 900 iskrownik i magneto z roczników 2009-11 były seryjnie montowane w 50cm3ki .Iskrowni 8 cewkowe pasują do pionowych silników 139FMB. Regler seryjny z 4 cewkowego także powinien podejść .
Offline
Czyli jak mam 4 cewki to wkładam 8 bez żadnych dodatkowych przeróbek?
Offline
artur_n napisał:
Czyli jak mam 4 cewki to wkładam 8 bez żadnych dodatkowych przeróbek?
Jeszcze magneto pod 8 cewkowy iskrownik.
Offline
Nie jestem pewny ale wydaje mi się, że Zetka z 2012r też ma 8 cewek bo pojeździłem trochę już z tą 60/55W i nic się nie dzieje
Offline
Też tak słyszałem ale szczerze wątpie w to by takie coś zrobili. Ale kto wie . Ja nie wątpie w chińska technologie bo jest coraz lepsza. Już jest na dobrym poziomie patrząc na motocykle.
Offline