dlatego jeśli ja również zmienię w te wakacje zębatkę, to wsadze 38 lub 41 na tył. Xenon chyba się już pytałem cb o to... Mam oryginalne przełożenie i jak przez autostradę przejeżdżam, jakoś zdążam za samochodami ruszać, aby ci z tyłu nie trąbili... Czy na 38 też spokojnie przyspiesza?
Offline
dołączam się do tego pytania.
Offline
w zetce nie da rady, zetka jest za słabym i za ciężkim motorem żeby na koło stawiało, zależy jak ci stawia jak podniesie koło na ok 5cm do góry to nie nazywajmy tego stawianiem
Offline
ja też bez problemu stawiam routera na kole tak przy 5k - 6k...
a co do prędkości ;D ja jadę 70 przy około 8k
Offline
Hunt napisał:
PickNick napisał:
Przy 12 tyś obr.
auć! ale to go musi boleć!
Ja taką prędkość osiągam przy ok. 8-8,5k rpm, ale tylko na gładkim prostym asflacie i bez wiatru pod prąd.
Jeżeli realne 70 km/h osiągasz przy 8-8,5k rpm, to nie ma szans, byś ruszył tą 50 z miejsca.
Kartofelek
Z mojego doświadczenia, 15z z przodu dało mu strasznego muła w porównaniu do oryginalnych przełożeń, 38z z tyłu i 13z z przodu, to tak jak by było ok. 18z z przodu i 52z z tyłu ze mną Zetka bym wtedy już na pewno nie ruszyła i bym co najwyżej spalił sprzęgło.
Offline
PickNick napisał:
Hunt napisał:
PickNick napisał:
Przy 12 tyś obr.
auć! ale to go musi boleć!
Ja taką prędkość osiągam przy ok. 8-8,5k rpm, ale tylko na gładkim prostym asflacie i bez wiatru pod prąd.Jeżeli realne 70 km/h osiągasz przy 8-8,5k rpm, to nie ma szans, byś ruszył tą 50 z miejsca.
Jest szansa, ale
Z mojego doświadczenia, 15z z przodu dało mu strasznego muła w porównaniu do oryginalnych przełożeń,
Ruszanie spod świateł żeby było w miarę dynamiczne musi się odbywać przy co najmniej 5 tys. obr na pół-sprzęgle.
Offline
na allegro znalazłem coś takiego http://allegro.pl/zebatka-tyl-tylna-zip … 35561.html średnica i rozstaw otworów jest jak w Zetce więc ta zębatka pasuje do moto, a z takim przełożeniem lepiej pójdzie niż na 38z prawda. Czy się mylę??
Offline
Offline