Witam, czy opłaca się kupić taką żarówkę, zamiast zwykłej żółtej?
http://allegro.pl/zarowka-12v-35-35w-h4-hs1-p43t-niebieska-najtaniej-i4165950406.html
Ciągle mi pali żarówki, a zwykłe żółte w nocy dają nikłe światło, może taka będzie lepiej świeciła? Bo wygląda na pewno lepiej
Offline
żarówka jak żarówka niczego po za kolorem specjalnie nie zmieni waty są waty ... powodem palenia się włókien mogą być drgania(załóż podkładki gumowe pod lampę) sprawdź też czy żarówka ciasno siedzi w swoim gnieździe, albo problemy z prądem a konkretnie regulator napięcia sprawdź napięcie na wyjściu miernikiem na wyłączonym silniku powinno być ok 12V na włączonym pod 14V nie więcej. Generalnie chińszczyzna tak czasami ma, zdarza się to we wszystkiego typu kiblach też, często dopiero "utrafiona" wymiana regulatora i cewek iskrownika pozwala odpie... od usterki
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-04-26 06:59:27)
Offline
No właśnie w tym gnieździe to tak średnio ciasno siedzi, napięcie daje dobre bo sprawdzałem miernikiem. Czeka mnie wymiana gniazda czy da radę to jakoś naprawić domowym sposobem?
btw. ona daje białe światło, tak? Bo w sumie zamawiam parę drobiazgów od tego sprzedawcy, to dodam sobie żarówkę, zobaczymy jak poświeci
Offline
Się dziwisz, że słąbo świeci?
Co to jest 35W, w dzień sobie możesz na takich jeździć
Ja na 35W nic w nocy nie widziałem, 65W dało zajebisty efekt i nocą czułem się jak za dnia, bezpieczny i pewny
Offline
Tak tylko jak masz prądnice 4 cewkową to aku szybko padnie przy 65W. To też trzeba wziąć po uwagę. GuMIS akutarnie miał 8 cewek i wtedy nie było problemu.
Ostatnio edytowany przez artur_n (2014-04-26 11:49:24)
Offline
artur_n napisał:
Tak tylko jak masz prądnice 4 cewkową to aku szybko padnie przy 65W. To też trzeba wziąć po uwagę. GuMIS akutarnie miał 8 cewek i wtedy nie było problemu.
dokładnie tak jak ci 35W za słaba bo dużo jeździsz po nocy to zacznij od zmiany cewek na 8 wtedy dwie będą na oświetlenie a nie jedna jak w czterocewkowym wtedy jeszcze zmiana lampy (bo ta się stopi) i już możesz zakładać H4 65W
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-04-26 12:44:41)
Offline
Gdzieś czytałem że zmiany wymaga jeszcze magneto i nie wiem czy nie regulator napięcia.
Offline
wfinger napisał:
artur_n napisał:
Tak tylko jak masz prądnice 4 cewkową to aku szybko padnie przy 65W. To też trzeba wziąć po uwagę. GuMIS akutarnie miał 8 cewek i wtedy nie było problemu.
dokładnie tak jak ci 35W za słaba bo dużo jeździsz po nocy to zacznij od zmiany cewek na 8 wtedy dwie będą na oświetlenie a nie jedna jak w czterocewkowym wtedy jeszcze zmiana lampy (bo ta się stopi) i już możesz zakładać H4 65W
Nic się nie stopi, stopiło się tylko tym debilom co zrobili intalacje na krótko
Offline
artur_n napisał:
Gdzieś czytałem że zmiany wymaga jeszcze magneto i nie wiem czy nie regulator napięcia.
Magneto owszem trzeba zmieni c pod 8 cewkowy iskrownik.Regulatora nie ma potrzeby.Żarówki o mocy 55/65 W to gwarantowane oślepianie innych użytkowników.
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2014-04-26 20:43:24)
Offline