Witam Was Rometowicze !
Mam 1000 zł i chce wszystko przeznaczyć do oryginalnej wersji Zetki ! To tak, z pewnością kupię cylek ! Tylko mam problem, 70, 80 czy 90? + nowe przełożenie (14/38) i z tym do mechanika Czy one będzie odpowiednie?
To nie wszystko, a do tego też jesteście mi potrzebni ! Co mam, co polecacie dodać do zetki ?
Dziękuję za każdy post, pozdrawiam !
Zetkoman ;3
PS: Zapomniałem, mam problem z zegarami.. Wszystko mi się popaliło Kupić oryginalny, czy inny co pasuje? Boje się że w oryginale znowu będzie to samo
Było wiele razy, następnym razem używaj głowy i szukajki.
Brak prefixu
warn 1/3
/G
Ostatnio edytowany przez karolkornaga16 (2014-05-08 11:08:50)
Offline
BYŁO BY TOBIE ŁATWIEJ ZNALEŹĆ ODPOWIEDŹ NA PYTANIA GDYBYŚ ZAPOZNAŁ SIĘ Z REGULAMINEM FORUM
Nie ma głowic i cylindrów innych niż 72cc do Zetkowego pionowego silnika 139fmb, potocznie są nazywane 80cc. Można brać każdy zestaw różnią się tym ze tańsze nie mają pokrywek głowicy ale nie są potrzebne bo zakłada się od własnego silnika(to samo) piszę zestaw bo trzeba wymienić cylinder i głowicę która ma większe zawory i inny wałek rozrządu zębatka 38z od Rometa Z150 wygięta przednie zębatki warto kupić 14 i 15 i spróbować która bardziej odpowiada(w końcu to tylko dodatkowe 10zł), jak się zmienia zębatki warto zmienić łańcuch najlepiej na jakiś lepszy bo te china to jak z gumy są szkoda nowych zębatek. Zegary niestety są felerne i niektórzy zakładają od shineraya (trzeba poprzekładać kabelki) albo kupić pasujący wkład od innego china wynalazku i przełożyć, poszukaj na forum były takie tematy. No i wspomnę o module ale pewnie zmieniłeś na odblokowany. Jak ci zostanie stówka możesz sobie kupić termometr taki
do kupienia nap. tutaj
http://www.lantis.pl/wskaznik-temperatu … -3180.html
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-08 12:25:04)
Offline
Dodge napisał:
wydawanie pieniędzy na darmo... lepiej dołożyć i kupić silnik 125
zależy na czym komu zależy kumasz...? można wsadzić i 250, ale jak on woli mieć z wyglądu 50-tkę
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-08 12:24:07)
Offline
Wfinger, wiedziałem że pomozesz dzieki Z tym wskaznikiem to super sprawa !
Czy ten zestaw jest odpowiedni? Bo sie na tym nie znam http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 67790.html
Co do przełożenia ! Mam tu zestaw ! + wzmacniany łańcuch ! http://allegro.pl/zebatka-przod-tyl-lan … 46593.html
Offline
zestaw cylek +głowica idealo jest kompletny, zdejmujesz stary(tylko go zachowaj zawsze się może przydać, mechanik musi oddać takie same części co kupiłeś minus uszczelki ) zakładasz ten i... od nowa docieranie
co do zębatek zwróć uwagę że napisałem 38z od Rometa Z150 wygięta. Jestem czasami krytykowany ze upieram się przy wygiętej bo niektórzy zakładali różne proste ale po pierwsze układ 14/38 jest idealny dla 72cc a po drugie jeśli oryginalna 52z jest wygięta to jest po coś, chodzi o to by obie zębatki po założeniu łańcucha były w jednej linni a nie przekoszone bo będą się szybciej zużywały, łańcuch też.
Reasumując:
zestaw 72 od tego sprzedającego idealo natomiast zębatki i łańcuch kup oddzielne
taka ma być tylko ta trochę droga ale je trudno dorwać czasami trafiają się po 59zł
http://www.moto.bidoncs.pl/zebatka-tyln … z-150.html
łańcuch polecam trochę lepszy od YBN tu tylko przykładowo jak kupisz gdzieś taniej to bierz
http://allegro.pl/ir-lancuch-napedowy-d … 75486.html
tu możesz kupić zębatki przód 14 i 15 sam u niego kupuję i są dość wytrzymałe
http://allegro.pl/hurt-zebatka-przod-ro … 11857.html
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-08 15:07:09)
Offline
Dziękuję, wfinger zgadzam sie z Toba w 100 % ! Tam jest ta zebatka wypukla, a nie prosta ! Wiec musi byc wypukla, ja innej nie chce Wiec poszukalem na allegro, a tam takich nie ma nie wiem na jakiej stronie to kupic
Offline
karolkornaga16 napisał:
Dziękuję, wfinger zgadzam sie z Toba w 100 % ! Tam jest ta zebatka wypukla, a nie prosta ! Wiec musi byc wypukla, ja innej nie chce Wiec poszukalem na allegro, a tam takich nie ma nie wiem na jakiej stronie to kupic
tylko Rometowskie Z150 38z są wypukłe kup tutaj
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien … tylna+Z150
jak nie znajdziesz tańszej kup tą
http://www.moto.bidoncs.pl/zebatka-tyln … z-150.html
ewentualnie spytaj tu czy mają
http://www.motorserwis.com.pl/czoper4t-7.html?page=7
szukaj na dole strony
Zębatka tylna 38z, rozmiar łańcucha: 428H,
ROMET Z150,
CENA: 52,00 zł
kod: 02-81070100081001
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-08 16:42:38)
Offline
Co do zegarów to poszkaj na forum od czegos ludzie dopasowywali. Nie wiem czemu tak narzekacie na te zegary u mnie ejst ponad 20kk najechane i dalej działają jak nowe
Offline
derzawi1 napisał:
Co do zegarów to poszkaj na forum od czegos ludzie dopasowywali. Nie wiem czemu tak narzekacie na te zegary u mnie ejst ponad 20kk najechane i dalej działają jak nowe
u mnie podobnie z przebiegiem 17 kk zetka ma 4 lata i chodzą, już się zastanawiałem czy przyczyna może być dawanie do oporu na maxa na czerwone pole, bo moja Dziunia ani przez sekundę nie znalazła się na czerwonym ??? no bo nie wierzę że znalazł mi się jakiś cudowny egzemplarz i to jeszcze w tamtych rocznikach gdzie jak mawia Gost, liczniki waliły się jak domy w Afganistanie
Offline
Wfinger, łańcuch DID'a który dałeś z allegro jest bardzo dobrym jakościowo łańcuchem jak na tę cenę i można na nim przejeździć całą żywotność Zetki przy odpowiednim traktowaniu
Offline
GuMiS napisał:
Wfinger, łańcuch DID'a który dałeś z allegro jest bardzo dobrym jakościowo łańcuchem jak na tę cenę i można na nim przejeździć całą żywotność Zetki przy odpowiednim traktowaniu
Wiem bo go mam i nie wiem co to naciąganie łańcucha a cena tak naprawdę do YBN aż tak nie powala
Offline
YBN 40 zł, a kupowałem 2 razy ... to miałbym dobrego DID'a a naciągać go trzeba po każdej dłuższej trasie, a do DID'a raz na 2-3 tysiące zaglądasz
Offline