Miałem problem przegrzewania i w tzr i w dt. Nie do pomyślenia w chłodzeniu wodą. W żadnym innym sprzęcie jaki posiadałem, czy to motocykl, czy auto. Nigdy mi wskazówka nie urosła/zmalała o 10% od stanu 90C, w trasie i mieście. A w fzs 600dzisiaj kręciłem się ponad 3 godziny w Szczecinie, pod kaskiem lało mi się, masakra, a nawet wentylator się nie włączył. Raz mi się zdarzyło, że włączył, w lato na zlocie. Ale włączony wentylator to nie przegrzewanie.
Offline
Dokladnie, jest to nie do pomyslenia w moto chlodzonych ciecza... Moj tata kiedys mial suzuki savage ls 650 chlodzony jak zetka i tam takze nie bylo mowy o przegrzaniu (chyba ze.jakis masakryczny kat by poszedl) a niektorzy powiedzieliby ze to nawet chlodzenia nie ma. Teraz shadow 600 i tez wiadomo ze takie zjawisko nie wystepuje, no bo jak A z reszta co tu mowic o japonskich 600 jak tu zetkowe 50 lub 80 sobie daje rade. a am6 fakt ze 2t no ale to jest masakra w tym przypadku.
Ps. Jak w szczecinie jezdzisz to moze kiedys sie przypadkiem spotkamy
Offline
Po co zaraz hejty? Przecież wiadomo że zetka to najlepszy "motocykl" na świecie pod każdym względem.
Offline
Posiadam obecnie moto z AM6 i jak dla mnie silnik to porażka
-Skrzynia biegów działa z oporem
-Ciężko znaleźć luz
-Wyskakujące biegi
-Pojawiający się luz między 5, a 6 biegiem
-Brak mocy poniżej rezonansu i powyżej 10K RPM
-Do tego mój ma odłączony dozownik i muszę robić mieszankę, z przegrzewaniem nie mam problemu, ponieważ nie mam termostatu.
Dodam, że silnik ma przejechane koło 11K i jest po kapitalnym remoncie.
Offline
To powiem Ci że chyba trafiłeś na jakis pechowy motor u mnie biegi wchodzą dobrze, nie wypadają , a od 6 tyś do 11 bo do tylu się kręci moc jest i jest wszystko seryjne oprocz simeringu na wale i tarcz sprzęgła :3
Offline
ZK napisał:
To powiem Ci że chyba trafiłeś na jakis pechowy motor u mnie biegi wchodzą dobrze, nie wypadają , a od 6 tyś do 11 bo do tylu się kręci moc jest i jest wszystko seryjne oprocz simeringu na wale i tarcz sprzęgła :3
Wmawiaj sobie
Offline