Witam, chciałem zapytać ponieważ posiadam stary cylinder 80cc i moje pytanie kieruje w kierunku zwiększenia srednicy cylindra, jest możliwa na jakies 90cc?
Brak prefixu
warn 1/3
/G
Ostatnio edytowany przez TheInterMoto (2014-06-25 12:21:48)
Offline
No niby można , ale tłok też by się większy przydał także trza by to wytoczyć . Trza by może wał jeszcze wymienić no i głowice oczywiście .
Offline
Głowica zostaje od 72cc.
Kazek robił tutaj 88 cc jego, pytaj a i z tego co pamiętam to i na forum gdzieś sie rozpisywał o tym.
Tłok dopasujesz od skuterka czy czegoś, sworzeń 13mm, nie wiem jak on to robił, ale tulei chyba nie zeszlifujesz bo będzie za cienka po szlifie, ale zawsze można rozwiercić troche cylinder i wbić większa.
Offline
I jak to wszystko zrobisz przy pomocy młotka, kombinerek, laubzegi, i papieru szmerglowego to z oczywistych powodów będziesz miał z 1.5 konia mniej niż 72cc... ludzie pokroju TheInterMoto weźcie się ogarnijcie, to jest i będzie tylko pierdzikółko a "fabryczne" 72cc jest dobrodziejstwem tylko z jednego powodu; pozwala temu silniczkowi jechać tak jak by chciał a nie dusić się z powodu idiotycznych polskich przepisów o maksymalnej szybkości 45km dla motoroweru.
Potrzebujesz więcej mocy i szybkości?, zrób prawko, kup motocykl.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-06-25 11:35:21)
Offline
wfinger napisał:
ludzie pokroju TheInterMoto weźcie się ogarnijcie
/\
POLAĆ ZMINEJ WÓDKI!
Offline
TheInterMoto napisał:
Witam, chciałem zapytać ponieważ posiadam stary cylinder 80cc i moje pytanie kieruje w kierunku zwiększenia srednicy cylindra, jest możliwa na jakies 90cc?
Brak prefixu
warn 1/3
/G
Da się zrobić trzeba wybić tuleje rozwiercić trochę cylinder i wbić nową kosz tej operacji około 150zł z tuleja(u majstra w mojej okolic zajmujacego sie robienie cyli do 2T) do tego dochodzi szlif 30pln i koszt zakupu tłoka o średnicy 49.z hakiem nie pamiętam ile dokładnie albo 50 około 60pln.
Chciałem tak robić ale uznałem ze sie nie opłaca.
Offline