Witam wszystkich, są wakacje , ciepła pora więc postanowiłem wrócić do zetki.
I teraz mam kilka pytań.
-Jaki polecacie najtańszy zestaw 80cc do zetki ?
-Nie wchodzi mi 4, trzeba zmieniać całą skrzynię czy sam wałek wystarczy ?
Offline
Allegro nie boli http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cm … 54832.html
A co do skrzyni to nie wiem
Offline
Dokładnie mam ten sam zestaw, od tego właśnie sprzedawcy. Wszystko jest ok.
Offline
Wina może leżeć także po stronie mechanizmu ale bez rozpoławiania silnika prawdopodobnie się nie obejdzie.Jeżeli inne tryby nie są wyszczerbione to wystarczy wymienić tryby 4 biegu z wałka zdawczego i pośredniego.Wg.mnie lepiej będzie wymienić kompletną skrzynie a niżeli pojedyncze tryby pasujące do zetki.Zestaw 72 jak każdy inny z made in china czyli loteria.Sprzedawca godny polecenia.
Offline
Dzięki, teraz kolejne pytanie. Kiedyś były w sprzedaży te wydechy od zetki +, teraz nie mogę znaleźć, ma ktoś na sprzedaż taki?
I ile dostanę, za taką "sprawną" zetkę w stanie bdb podczas sprzedaży ?
Offline
2000... :-/
Offline
Nie
Offline
Slon napisał:
I tak dobrze stoją. Teraz pytanie, te orginalne liczniki da się jakoś uratować? Bo po x km siadały
najtaniej to da się wymieniając same wkłady np od junaka albo od innego jedyne co są na allegro lub można pobawić się samemu w naprawę lecz nie zawsze udaje się to
obrotomierz http://allegro.pl/obrotomierz-junak-902 … 59454.html
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3816&p=2
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-07-23 22:14:26)
Offline
Właśnie jedno mnie dziwi, zetka ma 17 tyś km. Myślałem, że liczniki będą rozjeb*ne, a tu o dziwo chodzą idealnie. Nie oszukują (mierzone z t4 i e36) i nie wariują ;o
Offline
Ja też się zdziwiłem, że u mnie obrotomierz działa po przebiegu 6000km, ale potem zauważyłem, że szkiełko jest troszkę od środka zamglone, jakby brudne od paluchów, więc raczej był naprawiany
Offline