Witam chciałbym się Was poradzić czy moduł poniżej w linku będzie dobry i czy zębatka też. Nie wiem jaki moduł kupić czy zwykły czy ten CDi czy to coś zmieni, polepszy ? I czy na cylindrze 50cm lepsza będzie 15 zębowa czy 14 zębowa zębatka ?
http://motoargo.pl/pl/moduly-zaplonowe/ … tka50.html
http://allegro.pl/modul-romet-zk-50-zk5 … nowe-19032
Ostatnio edytowany przez Dissowsky (2014-09-10 15:08:41)
Offline
Na 15-tce nastawiasz się praktycznie tylko na prędkość, przyspieszenie jest słabe. Przy 14-tce równowaga jest nieco lepiej zachowana, zależy więc czy jeździsz bardziej po mieście czy na dłuższych trasach. Jeśli chodzi o moduł to nie przepłacaj. Najprostszy odblokowany moduł za 10 czy 15 złotych jest tym samym co te wszystkie CDI, Sport, Racing czy UltraDuperMega a te nazwy to po to żeby zedrzeć z ludzi hajs. Oczywiście oba podane będą pasować ale zawierają to samo co te najtańsze moduły
Ostatnio edytowany przez Poochacz (2014-09-10 15:22:02)
Offline
A duża jest różnica między 14z i 15z ? Czy lepiej kupić 14z i jak wymienię cylinder to założyć 15z ? Nie mogę znaleźć żadnego modułu za 10 lub 15 zł tylko te dwa znalazłem.
Offline
Dissowsky napisał:
A duża jest różnica między 14z i 15z ? Czy lepiej kupić 14z i jak wymienię cylinder to założyć 15z ? Nie mogę znaleźć żadnego modułu za 10 lub 15 zł tylko te dwa znalazłem.
Tak jest różnica. Pamiętaj, że jeden ząb z przodu więcej to trzy zęby mniej z tyłu. Ja bym brał 14z. A jeśli kupisz zestaw 72ccm to przełożenia 14/38.
Offline
Żal mi ludzi zakładających takie tematy, powinien być za to ban bo to już jest do znudzenia, setki takich samych pytań na okrągło, wystarczy wejść w szukajke.
Offline