W większości serwisów będzie to uznane za ingerencje i gwarancja będzie nie ważna. Jak Ci na niej zależy, pojedź żeby oni Ci to zrobili, ewentualnie montuj fabryczne części jak będziesz do nich jechał, i to jest najlepsze wyjście.
Offline
Tak jak to wszystko pozmieniasz to tracisz gwarancje proste zresztą poco ci gwarancja no chyba że chcesz podciągnąć łańcuch to będziesz jechał do serwisu a jak sie coś grubszego popsuje to lepiej zaprowadzić do prywatnego mechanika i będzie taniej i szybciej niż w serwisie takie jest moje zdanie nikt nie musi sie zgadzać
Offline
Po co Ci gwarancja? po co? ja bym sie powiesił jak bym servisował go mam juz zrobione ponad 4 tys i nic nie zaglądałem a za kazda wymiane oleju kasuja Ci 100zł ja juz zaoszczedziłem jakies 500zl....za tą kase spokojnie coś nowego moge kupic w motorze
Offline
Slyszalem ze w serwisie mozna zebatki zmienic ale czy modul tez? I jak mi zmienia te zebatki w tym serwisie to nie trace gwarancji?
Ostatnio edytowany przez Kromas (2011-06-11 10:52:20)
Offline
To nie jest tak które więcej dają , to tak jak byś porównywał lodówkę z piekarnikiem ( Piekarnik lepiej chłodzi ? Czy może lodówka lepiej grzeję ? ). Moduł odblokowuję wyższe obroty, a zębatka większa zmienia przełożenie bardziej na prędkość niż na moc.
Offline
Ja wczoraj pytałem się właściciela sklepu w którym kupiłem zetke (jest też tam serwis), o to czy moge sobie sam zmienić zębatkę na mniejszą i czy to wpłynie coś na gwarancję. Odpowiedź brzmiała bez problemu przez to nie strace gwarancji
Offline