dobra ziomy, porobilscie offa to moze juz wrocmy do tematu czy brac ta "strzale" czy cos innego
Offline
Nie zamieniaj. Przez pierwsze parę miesięcy będzie nowy i bezawaryjny, potem zacznie się sypać jak każdy motorower chińskiego pochodzenia. Bo chińczyki się psują, tyle że to w nich jest dobre, że jeśli sam umiesz naprawić, to części dostaniesz za grosze, więc 5 napraw chińczyka wyjdzie Ci mniej niż jedna markowca, a markowce też się psują. Ja Ci radzę nauczyć się podstaw mechaniki i próbować robić ją samemu z pomocą forum, a wyjdzie Ci to na dobre, twojemu portfelowi również. W dodatku zetka to bardzo prosta konstrukcja, jest do wszystkiego łatwy dostęp i w ogóle. Jedyne co, to musisz się zaopatrzyć w zestaw śrubokretów (50zł), klucze płaskie (50zł), zestaw jakichś tanich nasadek + grzechotka (100zł), szczelinomierz (10zł) oraz klucz do świec (10zł), aby samodzielnie serwisować zetkę. Narzędzia mogą też być tańsze, nawet z biedronki. Proszę nie mówić, że się rozleci, bo do zetki starczy. Sam serwisowałem ogarka 900 przez 2 lata takimi amatorskimi narzędziami, zanim zaopatrzyłem się w porządne. A i pasowało by kupić gwintownicę, aby naprawiać gwinty, które bardzo lubią się zrywać i uszkadzać w romeciku
Offline
goth666 napisał:
dobra ziomy, porobilscie offa to moze juz wrocmy do tematu czy brac ta "strzale" czy cos innego
Z jednej strony gdybyś już miał 110 ccm to coś by tam latało, ale... Czy to koniecznie musi być chiński sprzęt? Jeżeli tak to ja bym celował jednak w coś innego.
Offline
goth666 napisał:
dobra ziomy, porobilscie offa to moze juz wrocmy do tematu czy brac ta "strzale" czy cos innego
Jeżeli Ci się podoba to bież ale pamiętaj płacisz za logo z pegazem poczekaj trochę a zjadą z ceny bo to sie nie sprzedaje.Ale jeżeli dobrze pamiętam firma ratuj się kto może czyli Romet chińska precyzja polski temperament Romet miał wprowadzić Arrow Fly miał być w wersji 2T chłodzony cieczą.Oby nie było jak z modelem CRS 50 2T chłodzony cieczą .Szumne zapowiedzi i na końcu figa z makiem.
Offline
MajkelMoto napisał:
goth666 napisał:
dobra ziomy, porobilscie offa to moze juz wrocmy do tematu czy brac ta "strzale" czy cos innego
Z jednej strony gdybyś już miał 110 ccm to coś by tam latało, ale... Czy to koniecznie musi być chiński sprzęt? Jeżeli tak to ja bym celował jednak w coś innego.
nie wiem czy wiesz, ale japoncow 4 T nie ma, a tego dzwieku 2 T nie wytrzymam
a kase to ja mam taki motorek to moge co roku se kupowac
Offline
Moto napisał:
Junak ma wprowadzić coś nowego (125cm) w przyszłym roku, może tam coś wybierzesz
nie mam prawka, ani czasu go zrobic dlatego wybieram 50 ccm przerobione na 110 ccm, ten motorek chce kupic w przyszlym roku bo tera sie nie oplaca, a chce byc zdecydowany juz teraz
Offline
nie mam czasu na robienie prawka, gdybym je mial to bym nie robil tematu tylko sie przesiadl na yamahe MT 125
Offline
To bierz tą 'strzałe' i nie pytaj czy brac czy nie. Nie masz nic innego do wyboru i tyle.
Offline
Moim zdaniem z Arrowem będziesz mieć takie same problemy co z Zetką. W końcu wszystko to wyłazi z jednej fabryki. Będziesz mieć spokój na początku ale później też się pojawią awarie. Fakt, ze mnie też średni technik ale póki co w moim egzemplarzu nie pojawiło się nic przekraczającego moje umiejętności:) Ale widzę że jesteś zdecydowany w sumie więc bierz. Co do prawka - łączę się w bólu
Offline
moze chociaz bedzie lepsza skrzynia biegow typ z ktorym pisalem ktory go ma (nie jakis dzieciak typ po 30 ma tez suzuki 650 ccm) ma go od 2 miechow zadnych problemow nie ma, wezme ta 110 ccm (koszt razem z tuningiem 5800 zl), a zetki nie musze przeciez sprzedawac moge miec to i to, poziomy silnik jest troche bardziej awaryjny, ale za to troszke mocniejszy wiec na tym 110 ccm powinien dobrze leciec temat mozna zamknac
Offline
5800 za chińskiego "ściagacza"? Nie lepiej kupić jakąś używaną np cbr 125/50 którą na pewno długo pojeździsz bez awaryjnie? Kupisz ją taniej i będziesz miał bardziej pozytywne odczucia z jazdy
Te poziome 110 to samo zło, jak już to jakieś 125
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2014-09-19 12:51:13)
Offline
Nie popieram omijania prawa, ale motorowery z ograniczeniami takimi jak w Polsce to porażka. Jeśli jednak już rozważasz opcje poziomego silnika 110cc to formalnie tak samo możesz jeździć 125 zarejestrowaną na 50cc i tak i tak wykroczenie mandatowe, podobieństwo poziomej 110-tki ciebie nie rozgrzeszy tak będziesz jeździł pod strachem więc....
Offline
Sam miałem 125/50. Ja mieszkałem na wsi, więc to było tak, że po okolicach latałem i miałem tylko jedną kontrolę, dokumenty i tyle. Jeśli mieszkasz w mieście, to możesz sie nalatać po WK po zabraniu dowodu. A co do prawka, to co to za wymówka, że nie masz czasu go robić? Tak trudno jest poświęcić 2h na parę dni na jazdy/wykłady? Czas to marna wymówka. Młody człowiek bez prawka w dzisiejszych czasach to jak kaleka
Offline