(,,Gumiś,, nie lubię cie więc tobie dziękuje za wypowiedzi w wątku)
Założyłem ten temat bo jak wiemy nasz silnik nie jest za mocny a niby jest wzorowany na silniku Hondy a o nim znalazłem ciekawe informacje .
Dodatkowo temat jest specjalnie założony na ogólnym bo ma służyć do teoretycznych wypowiedzi o tuningu ( i żeby nikt jakoś bardzo się nie przejął ) .
Więc to co znalazłem :
Honda CB50 50cc- ma silnik czterosuwowy , który 85 kmh można uzyskać, pod warunkiem, że nie jest ograniczona. W celu spełnienia wymagań dopuszczenia motoroweru Europejska CB50J jakby nie szybciej niż 45 km / g. ......
Odnośnik do tekstu : http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_50
I kolejny który mnie zaciekawił
Honda XR80 Moc 9,3 KM przy 10500 obrotów na minutę , 5 biegowa Wiele elementów są takie same jak CY 50 , CB 50 i XL 50 (na przykład pompę olejową, skrzyni korbowej, części wieczek etc).
A my mamy silnik wzorowany na CB50
Odnośnik do tekstu http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_XR_80
I co w na te informacje .... Teoretycznie nasz silnik powinien mieć więcej mocy niż ma i małe szanse żeby skrzynia byłą 5 biegowa (moje marzenie)
Przepraszam że napisane tak byle jak ale robione na szybko
Zapraszam do dyskusji
Brak prefixu
warn /G
Offline
To doczytałem przed chwilą co do Hondy - Eine Cb für den deutschen Markt ist durch Zündung (Polrad) Vergaser,Ansaugstutzen,Nockenwelle,Getriebe und Auspuff gedrosselt
Czy uważacie że jeżeli honda daje rade uzyskać większą prędkość na 50 ccm to może i my mamy coś jeszcze blokowanego w zeci mnie bardzo interesuje to magneto (w hondzie tam ma się znajdować jedna blokad)
I czy da sie przełożyć wałki... od hondy 5 biegowej
Ostatnio edytowany przez dolby0101 (2014-09-30 21:44:02)
Offline
Niemieckie gimby napisały co napisały.
Cb 50 2,5 konia to już najbardziej optymistyczna wersja, ale o 85 km/h można zapomnieć. Cebulka 50 jak pojedzie ponad 65 to już jest kosmos. Vmax taki jak zetka, moc też, czyli bardzo mało.
https://www.youtube.com/watch?v=G7Sly9HJ0kw
Źle założyłeś temat.
Offline
Nie mam zetki 50 i nie powinienem sie wypowiadać no ale... Tu jak napisał Rafik, nie ma co komentować. Poinformowałeś tylko o tym ludzi i nie ma co siać niepotrzebnego fermentu Chodzi mi o to że zetka to 50ccm ktore samo w sobie jest mocne i nie ma co robić porównań czy też wywoływać niestworzone konie mechaniczne.
Offline
Nie wiem jedynie podzieliłem się tym co znalazłem .
A co powiesz o tym magneie bo znalazłem zdjęcia gdzie były te magiczne sprężynki i je usuneli ale niestety nie udało mi się do tego znaleźć opisu
Offline
PickNick napisał:
Niemieckie gimby napisały co napisały.
Cb 50 2,5 konia to już najbardziej optymistyczna wersja, ale o 85 km/h można zapomnieć. Cebulka 50 jak pojedzie ponad 65 to już jest kosmos. Vmax taki jak zetka, moc też, czyli bardzo mało.
https://www.youtube.com/watch?v=G7Sly9HJ0kw
Źle założyłeś temat.
Widzę, że mnie już wyprzedziłeś hehe
@dolby co to za uprzedzenia?
Offline
Zetkowy silnik poza optycznym podobieństwem zewnątrz i wewnątrz z Cb50 nie ma nic wspólnego, niczego nie przełożysz, nie dopasujesz, nie ma co komentować. To zwyczajnie poziomy chiński silnik 139fmb z podniesionym do pionu cylindrem bliżej mu rodowodem do nieśmiertelnej Hondy Cub50 moplika który w Azji robił przez 50 lat za woła roboczego, czasami nie było go(silnika) widać pod warstwą błota i brudu a ujeżdżał non stop jako dostawca pizzy czy ton towarów na targ, a w Indiach widziałem warsztat naprawczy na krawężniku facio na gazetach wymieniał w 15 minut górę zatartego silnika
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-09-30 22:10:19)
Offline
wfinger napisał:
Zetkowy silnik poza optycznym podobieństwem zewnątrz i wewnątrz z Cb50 nie ma nic wspólnego, niczego nie przełożysz, nie dopasujesz, nie ma co komentować. To zwyczajnie poziomy chiński silnik 139fmb z podniesionym do pionu cylindrem bliżej mu rodowodem do nieśmiertelnej Hondy Cub50 moplika który w Azji robił przez 50 lat za woła roboczego, czasami nie było go(silnika) widać pod warstwą błota i brudu a ujeżdżał non stop jako dostawca pizzy czy ton towarów na targ, a w Indiach widziałem warsztat naprawczy na krawężniku facio na gazetach wymieniał w 15 minut górę zatartego silnika
Zgadza się w 100%.Dawno temu to wygłosiłem poparte linkami do zdjęć i schematów silnika Hondy i chińskiego FMB. Lecz uznano to za herezje i w ogóle szkoda gadać bo ktoś widział w Grecji Hondę CB 50 i ma swoje zdanie.
Offline