Rafal01 napisał:
Na tej białej naklejce , poza kodem kreskowym jest jeszcze symbol : YG156FMI , YG14-109
Firma Yingang 10.1 kucyka http://www.yingangmotor.com/enmotor/Eng … aspx?id=13
Offline
I zaraz posypią się negatywne komentarze na temat silnika bo to nie ma naklejki Senke,Lifan Romet czy Taizu coś tam coś tam.
Offline
Gost Rider napisał:
I zaraz posypią się negatywne komentarze na temat silnika bo to nie ma naklejki Senke,Lifan Romet czy Taizu coś tam coś tam.
masz rację a tak w ogóle to największymi producentami motocykli są: Hero, Bajaj, Honda i TVS India Motor, Kawasaki produkują modele Ninja 300 i ER-6F w Indiach, Honda - model CBR 250 składa w Tajlandii, Indiach i Indonezji, Yamaha swoją małą YBR 125 w Chinach i Tajwanie, Suzuki model Inazuma 250 składają żółte chińskie łapki. Nie tylko Japońce decydują się na składanie swoich moto w azjatyckich wschodzących tygrysach, KTM zleca produkucje indyjskiej firmie Bajaj Auto, a jest to trzecia pod względem ilości wykonywanych motocykli firma na świecie. A juz słychać głosy że w Azji jest za drogo i są plany przeniesienia w przyszłości produkcji do Afryki, tak więc koledzy luzik to my za chwilę będziemy "banany prostować"
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-11-19 12:31:38)
Offline
HIMLU , też się zastanawiam
Podejrzewam że różnica może polegać raczej na opiniach silników z różnych fabryk , gdzie silniki produkowane w fabryce w której produkuje się również silniki do sprzętów markowych , cieszą się lepszą opinią ,gdyż wówczas teoretycznie już na samym starcie są zrobione z lepszych jakościowo materiałów itp , w co nie za bardzo wierzę , a tam gdzie produkuje się tylko silniki firmy '' China krzak '' już z samej nazwy są skazane na przegraną i słabsze opinie
Dla mnie wszystkie te fabryki to raczej ten sam pierun , i cudów po żadnym z tych silników się nie spodziewam
Gumy nie palę , na kolo nie stawiam , on ma mnie po prostu wozić
A żywotność silnika czy to Chińskiego czy markowego czy też z fabryki ''gangnam '' , w ogromnym stopniu zależy od nas samych i od tego jak się z nim obchodzimy
Offline
PickNick napisał:
Przecież to ten sam silnik
Inna fabryka.
Tak jak honda jest inną fabryką niż yamaha. Dla tego kibel od ciongjong się złamie i zatrze po 2000 km, a kibel od lifana będzie jeździł.
Czyli sugerujesz że ten oto dokładnie silnik będzie gorszy od tego z naklejką senke ?
Offline
Zgodzę się z tym , że inna fabryka i wgl ..
Ale to nie oznacza że będzie gorszy , ten mój silniczek kupiłem za 1300zł z gaźnikiem i całą elektryką do niego (moduł , cewka i reszta) .
I na chwile obecną już nie ma żadnej aukcji z nim .
A dla porównania , ten 125cc z napisami ROMET na pokrywach kosztuje w granicach 1600 zł - goły , bez gaźnika itp.
Offline
bumek napisał:
Nie podoba mi się ten wydech.
Bumek , on nie ma się pododobać , on ma ładnie brzmieć
i tak też jest po pierwszym odpaleniu , miałem przez chwilę wątpliwości kupując go , ale jak go usłyszałem nie żałuję
bumek napisał:
Wiesz, że przy zmianie silnika będziesz musiał zmienić mocowania? Oryginalne są z gównolitu, cienkie jak cholera, pękają przy większych silnikach, a w dodatku są inne niż w crs 125. W crs silnik leży dużo niżej, bo tak by się pod bakiem nie zmieścił.
Dziękuję za porady , i tutaj zgadzam się z Tobą odnośnie mocowań przednich (te na odkrecanych sankach) , gdyż tamte z tyłu na ramie i wahaczu są nie najgorsze i myslę że większy silnik wytrzymały by bez problemu , gdyby tylko pasowały, ale nie pasują
Gdyż w fabrycznym silniku mocowanie tylne jest nie symetryczne osiowo w lini pionowej , po prostu mijają się dolne z górnymi , są poprzesuwane
Natomiast w nowym silniku mocowania są idealnie w osi , nie mijają się i trzeba przespawać
Poza tym
Z aktualizacji na chwilę obecną :
Gaźnik został ''uzbrojony'' w nowy filtr , gdyż pod bakiem i siedzeniem jest tak mało miejsca że poza krótkim stożkiem można zapomnieć o innym filtrze
Prace na chwilę obecną :
Silnik udało się wpasować w ramę i nawet odpalił :
Poza tym , dziękuję koledze HIMLU za porady i pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-01-30 10:30:56)
Offline