Przebieg może nie, ale widok paliwa w Dieslu dosyć często spotykany, przynajmniej u mnie ;D
Offline
Jakoś mnie to nie dziwi jak się tego silnika nie muli tylko trzyma w zakresie średnich obrotów to sam się dziwię na czym to jeździ, tak a propos ja bym nie wirusował tego silnika 130 jest w sam raz, ja miałem w Oktasi 115 zczipowane na 130 i skończyło się to awarią sterownika.
Offline
ile tam wchodzi w bak?
Offline
U mnie w C5 bak ma poj. 69l, to te 1000 km na upartego w trasie przy normalnej jeździe (silnik 2.0 HDi), żeby nie stanąć pewnie bym zrobił. W sumie tankuję najpóźniej jak mi się rezerwa włączy (wlewam 55-60l do pełna)... to tak w jeździe na co dzień ("mieszanej") robię do tego momentu z reguły ok. 850 km.
Offline
Jak na razie 26 tysięcy zrobiłem i oprócz rozrządu + sprzęgła klimatyzacji 0 wydatków.
Jakby były normalne b7 1.9 tdi 130 koni, podzespoły arl + q to bym wziął ostatni wypust b7, ale niestety nie ma i trzeba tego klepać, aż odpadną koła, wtedy się pomyśli nad b8 3.0 tdi quattro.
2.0 TDI
Jak nie jest skręcony, nie sklepany z 5 aut, to ogólnie, te auta są mega trwałe i bezawaryjne, ale też mają przebiegi rzędu 500-600 tysięcy na 180. ;D Jak w tym 2.0 masz ogarniętą pompę paliwa i jakieś tam pierdoły, to powinno być ok.
Offline
Slawkowski napisał:
U mnie w C5 bak ma poj. 69l, to te 1000 km na upartego w trasie przy normalnej jeździe (silnik 2.0 HDi), żeby nie stanąć pewnie bym zrobił. W sumie tankuję najpóźniej jak mi się rezerwa włączy (wlewam 55-60l do pełna)... to tak w jeździe na co dzień ("mieszanej") robię do tego momentu z reguły ok. 850 km.
No to ja jestem w najgorszej sytuacji Oktavie słyną z małych baków tylko 55l ON się pieni przy nalewaniu więc rzadko kiedy wejdzie coś ok 50l do odbicia, ale i tak w jeździe mieszanej 800km spokojnie zrobię
Offline
PickNick napisał:
Jak na razie 26 tysięcy zrobiłem i oprócz rozrządu + sprzęgła klimatyzacji 0 wydatków.
Jakby były normalne b7 1.9 tdi 130 koni, podzespoły arl + q to bym wziął ostatni wypust b7, ale niestety nie ma i trzeba tego klepać, aż odpadną koła, wtedy się pomyśli nad b8 3.0 tdi quattro.2.0 TDI
Jak nie jest skręcony, nie sklepany z 5 aut, to ogólnie, te auta są mega trwałe i bezawaryjne, ale też mają przebiegi rzędu 500-600 tysięcy na 180. ;D Jak w tym 2.0 masz ogarniętą pompę paliwa i jakieś tam pierdoły, to powinno być ok.
Pompa oleju idzie do wywalenia , pomimo tego że jest dobra .
W rejonie jest bardzo dużo tych 2.0 TDI i właśnie ludzie polecają wymianę na tą z 1.9 TDI
I jest trochę w tym prawdy, bo te w 2.0 są wadliwe .
B8 piękna jest , sporo niższa od b6- 7
A tak to mam wersję 8 zaworową , na jednym wałku .
Ponoć te 16v bardziej się sypią
Niby tylko 140 km ale quattro robi robotę
Ostatnio edytowany przez HIMLU (2014-12-13 21:14:20)
Offline