Witam wszystkich jestem nowy na forum A wienc mam routerka ws 50 przejechane coś około 400 km i mam pytanko czy wam też zamula na 4 biegu !!! opisze to tak jade 1-2-3 tak 50 km obroty 7 tysi zapinam 4 bieg i obroty spadaja mi do 5,5 tys i tak jade 50-55 km nie wiem czy jest zblokowany czy jak acz kolwiek robiłem małe doświadczenie. Postawiłem routerka na widełkach zapiołem mu 4 bieg i dodawałem gazu i ładnie sie wkręcał do 8-9 tyś a podczas jazdy tak jak opisywałem powyżej jakiś taki słaby i zastanawiam sie czy czasem nie jest to spowodowane tym że motorek nie jest jeszcze dotarty i poprostu nie ma jeszcze takiej mocy że by sie bujnąć z obciążeniem.
Ostatnio edytowany przez duszek181 (2011-06-19 18:14:42)
Offline
Ogarnij ortografię, bo inaczej warna wyłapiesz za te błędy, co do twojego pomysłu, to właśnie po to chyba jest całe forum.
Za duże przełożenia, nie ma siły zajeżdża się, polecam zmianę zębatki.
Offline
Nie jeszcze nie zmieniałem modułu myślisz że to wina modułu . Ale mówie stawiałem go na centralnej stopce tak że tylne kolo bylo w goże zapinałem 4 bieg i wkrecałal sie ładnie prawie do 9 tyś. ale jak wsiadam i jade to max 50-55 km i obroty nie idą wyżej jak 6 tysi może jest jeszcze nie dotarty i przez to taki spadek mocy na 4 biegu ?
Ostatnio edytowany przez duszek181 (2011-06-19 18:17:01)
Offline
Witam nie stety wymieniłem moduł i dalej to samo czyli na 3 jade 50 i obroty 8 tysi zapinam 4 i obroty spadaja do 5,5 tysia i jest ostro zamulony jak by nie miał siły i jedzie góra 55 km/h
Offline
A ile kolego masz juz przebiegu , u mnie było podobnie a teraz mam jakis 1000 km przebiegu i wkręca się ładniutko a wcześniej jak miałem ze 200 to ciezko było .
Offline
Panowie PickNick ma racje, za duże przełożenie. Nowe routery mają już montowane większe zebatki z tyłu... ja w swoim mam jeszcze mniejszą ( mo chyba około 40z) z przodu oryginalnie jest założona 13z. Miałem u siebie tak samo na 3 biegu jechał szybciej niż na 4 ale po wymianie cylindra na 72 ccm wszystko pięknie chodzi
Offline
zgadzam sie z Szczurem. tylko go oszpecisz i dodasz mu niepotrzebnie zbędne kilogramy co spowoduje spadek predkosci.ale jesli ci tak bardzo na tym zalezy to mysle ze sam bedziesz musial to zrobic. wyspawac sobie albo cos w tym stylu bo watpie zeby byly oryginalne oslony do silnika. tak na dobra sprawe to gdyby byly potrzebne jakies oslony silnika to konstruktorzy zetki czy ws50 zalozyli by juz je ; ) pzdr
Offline
a no to fakt przydala by sie osłona zeby to bylo porządnie ale jeśli chcesz to zakryc to moze lepiej bylo by w te rowki nałozyc szpachlu i farbnąc ? ; ) wiem ze to troche takii wiejski tuning ale jakbyś to zrobił porządnie to by był dooobry efekt ; ) a jeśli nie to , to porostu zeszlifuj to i koniec : )
Offline
ja zeszlifowałem i zamalowałem farbą ;D nie ma żadnego znaku
Offline