Witam,
Na wstępie informuję, że jak na razie jestem zielony w sprawach mechanicznych. Chciałbym jakoś wzmocni rometa zetkę 50, przynajmniej żeby wiatr tak nie spowalniał Koledzy poradzili mi, żebym zamontował sobie większy cylinder I moje pytanie, czym się różni jeden od drugiego (tzn widzę że jest więcej tych części) i czy warto nadpłacac (bo różnica jest duuża).
http://www.racing-planet.pl/500922-cyli … a-tzr.html
http://www.racing-planet.pl/500921-cyli … t-tzr.html
No i ostatnie pytanie, czy warto w ogóle to montowac Tylko proszę nie denerwujcie się na mnie, może komuś te pytania wydają się głupie, ale tak jak na wstępie, nie mam pojęcia o tych rzeczach
prefix 3/3 // HIMLU
Offline
Offline
Jak wyżej kup cały zestaw z głowicą bo zawory w niej są większe(sam cylinder i tłok nie da za wiele), po zmianie pojemności warto zmienić obie zębatki na nap 14/38 wpisz w szukajkę cylinder 72cc znajdziesz sporo na ten temat, również w dziale łańcuchy i zębatki
albo podstawowe co zmienić w linku poniżej "Moja Zetka"
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-01-20 06:49:19)
Offline
Ok, jeśli bym kupił ten zestaw to coś jeszcze mogę/muszę wymienic aby były jakieś efekty lub żeby zetce było "lżej"? Np gaźnik?
I jeszcze jedno pytanko. Czy gdybym wziął ten http://www.racing-planet.pl/500921-cyli … t-tzr.html jak wiadomo lepsza firma itp to byłoby lepiej, czy raczej szkoda kasy i nic ta firma nie da?
Ostatnio edytowany przez pawel11181 (2015-01-20 16:00:19)
Offline
Myślę że to też pic na wodę jak te całe marki am6, praktycznie wszyscy mają tu na forum ten zestaw co podał Roxor i nikt nie ma problemów. Po co przepłacać?
Offline
Aha, no to okej, dla mnie to jeszcze lepiej ;D a co do pierwszego pytania?
Offline
pawel11181 napisał:
Aha, no to okej, dla mnie to jeszcze lepiej ;D a co do pierwszego pytania?
No nie , wszystko masz napisane, ale jak nie kapujesz to masz w punktach i traktuj je jak przykazania.
1. kupuj koniecznie ten zestaw http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 52059.html
2. zmień zębatki na 14z przód i 38z tył wygiętą od ROMETA Z150( przy okazji jak masz styrany wymień łańcuch)
3. nie zmieniaj gaźnika nie ma takiej potrzeby, oryginalny wystarczy i jeszcze ma zapas
4. ciesz się jazdą mocniejszym zrywniejszym i szybszym moto (prędkości realne; podróżna 70km/h vmax 85km/h)
5. w końcu przeczytaj regulamin bo jak źle założysz kolejny wątek odpoczniesz od forum, zieloni na pewno nie popuszczą
Offline
Ok, dzięki wielkie, że byłeś na tyle cierpliwy, żeby znieśc moje pytania! teraz już wszytko wiem jeszcze raz dzięki
Offline