Witam, nie było mnie dawno, ale w sumie czasami będę wpadał i coś tam skrobał, bo mam jakiś sentyment do tego forum i czasami mi brakuje Zetki
Kiedyś pisałem, że sprzedałem Zetkę 72cc i dzień później kupiłem GS500 w nakedzie z 1990 roku (starszy ode mnie). No cóż, jestem 8 właścicielem Suzi, każdy cośtam przy niej dłubał, ostatni właściciel zrobił remont silnika, na co na szczęście mam potwierdzenie i fakturki, przy lataniu najbardziej się rzuca w oczy kolor, bo jest taki hmmm oryginalny Nie mam na co narzekać, wymieniłem tylko klamki bo były pościerane po szlifach i zbieram się za dorobienie na tokarce prawego dekla silnika, bo ktoś przykleił go na klej i po prostu mi pewnego dnia odpadł w trasie
Suzi z 1990 roku, w sumie wszystko w oryginale, prócz lakieru, lusterek, końcówek kierownicy i manetek
Oprócz tego nieszczęsnego dekla mam zamiar obszyć na nowo siedzenie, pomalować cały wydech(rdza wchodzi) i końcówkę zanitować na nowo blachą, bo obecna jest już cała obdarta na tyle głęboko, że nie da się wypolerować
No i przy okazji prawie skompletowałem strój na moto, jeszcze tylko Ozone Shield do zestawu i można latać.
Jeśli o takie techniczne rzeczy chodzi, to klamka hamulca regulowana co jest duużym plusem, pali 5l na 100 przy lataniu 50km/h po mieście i 120-140km/h poza, ale jak trzeba odkręcić to idzie jak szalony i na trójce 160 zapiąłem, na autostradzie lecąc sobie 140km/h nie ma po co zapinać nawet 6 biegu, bo piąty spokojnie wystarcza, żeby nie katować silnika ,a w razie czego odejść Wersja w pełni odblokowana, co mnie niezmiernie cieszy.
Strój motocyklowy:
Mój GS i RS 125 2000 mojej dziewczyny
A sama Suzi się prezentuje tak:
Offline
Bardzo ładna GS'ka, sam bym taką chętnie przygarnął
Offline
Stara dobra Zuza jak silnik rzeczywiście dobrze zrobiony to na lata - nie do zarżnięcia, reszta kosmetyka tylko jechać, mam do nich ogromny sentyment, a kolorek ?, cóż troszku oczojeb... przynajmniej widoczny na drodze
Offline
Zuzię przemalowała poprzednia właścicielka, ja miałem robić czarny-mat, ale przemyślałem sprawę i czarnych motocykli jest sporo, a ten taki wyjątkowy, to zostawiam kolorek
Offline
Fajny gs, ten kolor mu pasuje Mam taką samą kurtkę, tylko czarną
Offline
Postanowione na pewno, że kolor zostaje Tylko tłumik będzie wypolerowany i może lusterka Co do przesiadki to prowadzi mi się o wiele lepiej niż Zetka, bo jest cięższy i przy skręcaniu nie uderza kierownicą w bak
Offline
iktorn napisał:
Postanowione na pewno, że kolor zostaje Tylko tłumik będzie wypolerowany i może lusterka Co do przesiadki to prowadzi mi się o wiele lepiej niż Zetka, bo jest cięższy i przy skręcaniu nie uderza kierownicą w bak
Jak ci bije kierownicą w bak to powyginane są ograniczniki. Często się to wygina przy szlifie
Offline
Jest ogólnie tak, że ogranicznik dochodzi, laga jest maksymalnie skręcona i akurat wtedy ten plastik od lagi, mocowanie na odblask dotyka baku. Z drugiej strony jest troszkę miejsca, ale dosłownie z 1cm. A zetka raczej krzywa nie jest, może miała parę wywrotek, mały szlifek przy 20km/h ale chyba od tego by się zawias/rama nie skrzywiły? Ale i tak się tym nie przejmuje, bo taka rama czy lagi to groszowe sprawy
Offline