Witam znalazłem blisko siebie CRS z 2008r,wcześniej miałem kupić używaną zetkę ale motor ma służyć w 80% do poruszania się po szutrowych drogach,mam pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie ,wiem że rozrusznik i akumulator nie działa i ogólnie chciałem się dowiedzieć coś odnośnie CRS50 bo wiele informacji na jego temat nie ma ,jak ktoś może niech pomoże
PREFIX //HIMLU
Offline
Cześć! Napewno sprawdź czy nie ma jakiś wycieków z silnika, przejedź się nim i zobacz czy kierownica jest prosta, czy ew nie jest coś krzywe. Wkręć moto na obroty i popatrz czy z wydechu nie leci jakiś syf. Pooglądaj go i wyszukaj jakieś pierdoły żeby ew zeszedł z ceny trochę (np. Plamy na siedzeniu, obtarcia, pęknięcia)
Offline
Dzięki yolo7 ,a jak taki crs nie jest za mały dla chłopa 187 i 95kg ? warto zmienić w nim silnik na większy jakiś 150-170 czy w tej ramie trzeba coś przerabiać ,może lepiej dać zestaw 72 żeby nie cierpiał przy 95 kg tu link do motoru który chcę kupić http://olx.pl/oferta/romet-crs-50-carbo … 43f9f2924e
Offline
Powiem tak. Nie mam crs-a i odnośnie twojego wzrostu ci nie powiem, ale jeśli chodzi o wagę to ja ważę 86 i nie sądzę że silnik się męczy ale zmiana na 72cm3 nie zaszkodzi jak dobrze dotrzesz. Jeśli chodzi o swap na 150 to muszą ci doradzić ci co tak mają,ale ja jestem zdania że jeśli chcesz wrzucić większy silnik to lepiej. od razu kupić moto z większym silnikiem, bo do crs napewno wiąże się to z przeróbką mocowań. Całkiem fajny ten crs ale trochę mnie martwi ta niska cena. Może niech się inni jeszcze wypowiedzą
Offline
Ogólnie jeżeli masz taką możliwość to szukaj crsa 125, polecam również k125 rometa którym 50% dróg po których jeżdżę to drogi ubite piaski z dziurami
Offline
MajkelMoto napisał:
Ogólnie jeżeli masz taką możliwość to szukaj crsa 125, polecam również k125 rometa którym 50% dróg po których jeżdżę to drogi ubite piaski z dziurami
Niestety nie posiadam prawo jazdy ale z drugiej strony motor na drogi ubite lasy ale i na asfalt trzeba zjechać ,i do tego mam posterunek policji 30m od bloku
Offline
Ja też pomimo że nie mam prawka to jeżdżę właśnie też koło posterunku, innej opcji nie mam i praktycznie zawsze koło niego mijam. Nie chcę cię zachęcać do nielegalnej jazdy tym postem bo to bardzo nie mądre
Offline
Osobiście uważam że to dobry sprzęt ,chociaż by ze względu na spore pole do popisu jeżeli chodzi o tuning i wszelkiego rodzaju modyfikacje , stanowi dobrą bazę do tego
Natomiast jezeli chodzi o silnik 50ccm i twoje gabaryty to warto było by pomyśleć o zmianie pojemności , zupełnie inna bajka
Moim zdaniem to dobry sprzęt , ale roczniki 010 mają ładniejszy design
Offline
Ja bym nie brał crsa starszego, czyli 2008 rok. Ma słabą ramę, jest mniejszy, brzydki i w ogóle ten nowszy jest 100x lepszy. Zaczynając od podwójnej ramy, kończąc na wykonaniu, zegarach i plasticzkach. Odpuść sobie tego, poczekaj i kup tego powyżej 2010 roku, za tą cenę na pewno uda Ci się coś znaleźć, jeśli troszkę poczekasz. Chociaż taka zetka też nadaje się na drogi szutrowe, a konstrukcję ramy ma sprawdzoną, więc na pewno na jakiejś dziurze Ci się nie złoży.
Offline
na motor mam2000 zł ,2t też mnie interesuję ,ogólnie zetka,crs ale się nie ograniczam tylko do tego ,musi się nadawać na drogi szutrowe bo pracuję w wypożyczalni rowerów i mamy takie program pogotowia rowerowerowego w razie awari czy jakturyści zabłądzą ,fajna sprawa bo będę posiadał pozwolenie wjazdu do lasu więc mogę sobie troszkę pojezdzić ,mieszkam na roztoczu lubelskim dużo lasów
Offline
Powiem tak . jeśli nie będzie problemu ze spalaniem do 4,5l to rozglądnij się za jakąś yamahą Dt , albo Derbi Sendą
Offline
zdecydowałem się natego crs ,mam pytanie nie ma akumulatora nie będzie problemu dojechać 50km na kołach ,ma też uszkodzony rozrusznik ,reszta wyglada spoko jak ktoś może niech odpowie bo słyszałem że regulator napiecia może się uszkodzić ,niby jak go próbowałem wszystko było ok troszkę słabo oświetlenie świeciło ale raczej policja nie powinnasię przyczepić
Ostatnio edytowany przez eko (2015-04-10 13:50:42)
Offline
Jak odpala to jedź, ale z doświadczenia wiem, że nie warto kupować niczego z walniętym rozrusznikiem...
Offline
Jazda motorkiem przyjemna ,ładnie się wkręca na obroty ,żadnych wycieków,minusem jest rozrusznik i brak akumulatora ,gdzieś wyczytałem że tak nie można jechać a motorek o demnie 50km,wydatki będą muszę kupić kask i akumulator w pierwszej kolejności ,rozrusznik musi poczekać
Offline