Eeee do miasta to luzik, kozacko wygląda
Offline
Dziękuję za tę wysublimowaną i mega kreatywna krytykę
Wczoraj miałem chwilę czasu i nagrałem krótki filmik z pracy na nowym wydechu
https://www.youtube.com/watch?v=ofvUZaeW0LA
Obecnie jestem w trakcie dorabiania do niego db kilera który będzie demontowalny , zamierzam wykorzystać jeden z tych które można nabyć na allegro czy olx
i po niewielkich modyfikacjach zamontować do tego wydechu , ale póki co , to cierpię na notoryczny brak czasu
Offline
Z aktualizacji , problem z elektryką rozwiązany , powodem problemu było zwarcie cel w akumulatorze przez co było zwarcie w instalacji i brak ładowania
Poza tym zmieniam kierownicę na aluminiową Leoshi , w kolorze Titanum
i kierunkowskazy na mini :
Poza tym , się śmiga się
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-06-14 18:32:40)
Offline
Ciekawe jak w tych kierunkach będzie wyglądał. Ja przy moim zlutowałem jeden kierunek to teraz drugi padł
Offline
możesz podesłać link do kierunkowskazów ??
Offline
Kierunkowskazy kupiłem na miejscu w sklepie , sklep nazywa się Ace Biker :
http://acebiker.com.pl/sklep/index.php?
Z tego co widzę handluja też przez internet , być może też na allegro , ale tego nie wiem na pewno , wygodniej było mi pójść i móc sobie je wybrać biorąc w rękę
Kierunkowskazy są firmy JMT , za cztery sztuki płaciłem 118 zł ,
Na ich stronie w internecie nie widzę tych kierunków , musiał byś napisać do nich czy jeszcze mają , bo być może nie są wrzucone na stronę
Offline
ok dzięki za info
Offline
Niedawno na środku ruchliwego ronda moja linka od sprzęgła stwierdziła że ma dość i sobie strzeliła
Z uwagi na to że nie za bardzo chciało mi się czekać na przesyłkę z allegro , postanowiłem że zamontuję zakupioną w sklepie linkę od peugeota xp6 , i po małych modyfikacjach z mocowaniem przy silniku udało się
Poza tym zmieniłem wreszcie zębatkę z tyłu z fabrycznych 52 na 42 ,
Różnica w wielkości tych dwóch zębatek
Oczywiście nie obyło się bez przygód przy wymianie zębatki
Śruby były tak zapieczone że konieczne było ponacinanie szlifierką nakrętek , i dopiero w tedy możliwe było odkręcenie
Poza tym , gdyby ktoś posiadający podobny pojazd spotkał się z podobną przygoda zapieczonych śrub , w romecie crs , szpilki zębatki tylnej posiadają nietypowy gwint , fi 10 z gwintem 1,25 , może się komuś przyda
Offline
U mnie się rwały na potęgę. Wziąłem oryg. pancerz i przeszczepiłem linkę od malucha (od ręcznego). Wygląda jak by była stąd, ale jest na tyle gruba, że nie ma mowy o tym, żeby się gdzieś przy główce uwaliła
Offline
I tak sobie trwała sielanka w jeździe gdzie tylko się lało PB95 i jeździło , aż do zeszłego tygodnia
Objawy : odpala bardzo ładnie bez względu na warunki , odpala i chodzi na wolnych obrotach , ale tylko na wolnych .
Problem pojawia się podczas prób dodania gazu , na luzie podczas dodawania gazu zaczyna przerywać , natomiast podczas prób jazdy kompletny brak siły
Diagnoza : raczej na pewno wypalony zawór wydechowy (moja diagnoza) , zauważalne jest też dymienie na czrno z tłumika , czego wczesniej nie było
Jeszcze go nie rozbierałem bo nie za bardzo mam czas , ale stawiam na zawór
Offline
Zawór, ostatnio robiłem moto kolegi, te same objawy. Po ściągnieciu głowicy moje przypuszczenia się potwierdziły, zaworu prawie nie było. Wymieniłem oba razem z uszczelniaczami i hula dalej.
Offline