Ogłoszenie


#1 2015-06-15 12:21:04

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

[Pytanie]Zestaw 80ccm

Hej, mam pytanie czy taki zestaw będzie odpowiedni? http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cm … 67004.html
Jak ciężko jest wymienić, i czy średnio ogarniający mechanikę będzie w stanie to zrobić?
Czy dużo daje w porównaniu do standardowego zestawu?
Czy przebieg 600km to nie za wcześnie na takie zmiany?

Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-06-15 12:21:23)

Offline

 

#2 2015-06-15 14:44:03

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

-Zestaw OK
-Dasz radę
-Sporo mocy, znacząca różnica
-Możesz zmieniać jak masz przejechane nawet 100km


[sygnatura za duża]

Offline

 

#3 2015-06-15 15:25:59

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

A jeszcze jedno czy jest jakaś różnica między tym http://allegro.pl/cylinder-tuning-80-ze … 38029.html  a tym wyzej podanym?
Czy taka zmiana nie skróci żywotności silnika?

Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-06-15 15:37:32)

Offline

 

#4 2015-06-15 15:33:34

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Jest, ten droższy to komplet(cylindr +głowica) a tańszy tylko cylinder bez głowicy, wymienia się kompletny zestaw, sam cylinder niewiele daje szkoda forsy, w głowicy do 72cc są większe zawory silnik lepiej oddycha, warto też po zmianie zmienić zębatki nap. na 14przód 38tył

Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-06-15 15:40:15)

Offline

 

#5 2015-06-15 16:56:23

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

I ile wyniesie realny v-max przy tym zestawie i zębatkach 14/38?

Offline

 

#6 2015-06-15 16:57:40

 MajkelMoto

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: NO
Zarejestrowany: 2014-05-02
Posty: 718
Punktów :   
Pojazd: Romet K125, Fiat 126p ELX
Wiek: 17

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

75km/h


"Go Hard or Go Home"
~Romet K125 GoPro YT

Offline

 

#7 2015-06-15 17:24:55

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Czyli przy tak niskim przebiegu opłaca się wymieniać?Skoro teraz 60 ponad poleci, a czy jak wymienię to silnik nie straci na trwałości?

Offline

 

#8 2015-06-15 17:31:36

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Domizio napisał:

Czyli przy tak niskim przebiegu opłaca się wymieniać?Skoro teraz 60 ponad poleci, a czy jak wymienię to silnik nie straci na trwałości?

Nie starci.


[sygnatura za duża]

Offline

 

#9 2015-06-15 20:44:58

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Domizio napisał:

Czyli przy tak niskim przebiegu opłaca się wymieniać?Skoro teraz 60 ponad poleci, a czy jak wymienię to silnik nie straci na trwałości?

Skoro tylu wymieniało to chyba znaczy że warto, co ma stracić na trwałości?, jak zmienisz to będziesz wiedział że masz mały motocykl a nie kowadło z silniczkiem, im szybciej wymienisz tym lepiej nie będziesz dwa razy docierał.

Offline

 

#10 2015-06-15 20:55:18

 fritz98

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2013-07-10
Posty: 234
Punktów :   -4 
Pojazd: Romet Zetka 50cc
Wiek: 17

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

mały motocykl ?? z zestawem 80 ? to chyba jakiś mikroskopijny motocykl, bo nawet 125 cc ciężko nazwać motocyklem


Nie jeździj szybciej, aniżeli twój anioł stróż potrafi latać

Offline

 

#11 2015-06-15 21:05:18

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Miałem 72cc w ogarku 900, w zetce, więc może się wypowiem. Więc tak, moim zdaniem 72cc to jest najlepsze rozwiązanie na przyrost mocy w naszych motorkach. Żadne filtry stożkowe, fajki ngk, świece praktycznie nie dają nic. Różnica między 50 a 72 jest ogromna, moim zdaniem nawet dwukrotna. Jeżeli nie jeździłeś wcześniej na niczym mocnym, to będziesz oszołomiony tą mocą Miałem tak jak zamontowałem 72cc w ogarku.
Najlepsze przełożenia to 14/38. Najlepsza prędkość przelotowa wtedy to 60km/h i masz przy niej około 7.5 tyś obrotów, więc u mnie nie ma wtedy wibracji. Z wytrzymałością jest ok, nic się nie psuje, a nawet bym powiedział, że zetka mniej cierpi, bo nie kręcisz ją po wysokich obrotach ciągle i nie dostaje po dupie od wibracji. Silnik tak samo. Zawsze się może trafić jakaś wada fabryczna, ale to rzadko i tak samo może się zepsuć 50cc. Olej lejesz nowy i zmieniasz po 50km, 200, 500 i dalej normalnie.


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#12 2015-06-15 21:47:34

 Domizio

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2015-05-24
Posty: 93
Punktów :   

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

bumek napisał:

Miałem 72cc w ogarku 900, w zetce, więc może się wypowiem. Więc tak, moim zdaniem 72cc to jest najlepsze rozwiązanie na przyrost mocy w naszych motorkach. Żadne filtry stożkowe, fajki ngk, świece praktycznie nie dają nic. Różnica między 50 a 72 jest ogromna, moim zdaniem nawet dwukrotna. Jeżeli nie jeździłeś wcześniej na niczym mocnym, to będziesz oszołomiony tą mocą Miałem tak jak zamontowałem 72cc w ogarku.
Najlepsze przełożenia to 14/38. Najlepsza prędkość przelotowa wtedy to 60km/h i masz przy niej około 7.5 tyś obrotów, więc u mnie nie ma wtedy wibracji. Z wytrzymałością jest ok, nic się nie psuje, a nawet bym powiedział, że zetka mniej cierpi, bo nie kręcisz ją po wysokich obrotach ciągle i nie dostaje po dupie od wibracji. Silnik tak samo. Zawsze się może trafić jakaś wada fabryczna, ale to rzadko i tak samo może się zepsuć 50cc. Olej lejesz nowy i zmieniasz po 50km, 200, 500 i dalej normalnie.

Czyli po 50,200,500 od wymiany zestawu mam wymienic olej? :O

Offline

 

#13 2015-06-15 22:23:17

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Najważniejsza jest pierwsza wymiana po tych 50-100 km, później możesz po po 300-400 km i 1000...

Offline

 

#14 2015-06-15 22:30:06

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Ja bym tak zrobił. Bo jednak ten silnik dociera się przez dłuższy czas i opiłki zbierają się nadmiernie aż do około 500km.


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#15 2015-06-16 07:55:28

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Pytanie]Zestaw 80ccm

Ważne że w tych okolicach kilometrażowych jak koledzy pisali, warto przy docieraniu nie żałować zmian oleju, odwdzięczy się silniczek długowiecznością:D
Wypowiedź Bumka trafia w sedno nic dodać nic ująć.

Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-06-16 07:56:34)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki pranie zasłon konstancin