Możliwe, że dioda się spaliła bądź lut puścił.
Offline
Niestety ale trzeba rozbierać licznik, jakby wtyczka była zepsuta to wtedy w ogóle wskaźnik by nie działał.
Offline
Z wymianą cylindra nie ma to nic wspólnego, ja osobiście pozostawiłbym tę sprawę, dość dużo roboty z tym jest.
Offline
Będą wysiadać kolejne diody. To jest praktycznie standard w Zetkach. Nie widziałem chyba na forum żeby ktoś to naprawił
Offline
Poochacz napisał:
Będą wysiadać kolejne diody. To jest praktycznie standard w Zetkach. Nie widziałem chyba na forum żeby ktoś to naprawił
Potwierdzam co pisze kol. Poochacz, dlatego niezawodny jest kranik paliwa, jak moto zdycha przełączasz na rezerwę i jedziesz na stację, a ten gadżet po prostu olej szkoda czasu, a jeszcze przy okazji rozbierania rozszczelnisz zegary i mogą potem parować
Offline
Onegdaj zetka zgasła mi z braku paliwa. Przełączyłem na rezerwę i podjechałem do najbliższej stacji. Weszło 12 litrów. Rezerwy na 100% procent ma dwa litry. Tak więc bak zawiera 14 litrów.
Offline
Ja to naprawilem, ale trzeba rozbierać cały licznik i wlutowałem nowy pasek diód. Nie radzę się za to zabierać
Offline