bumek napisał:
Musisz unieść iglicę, tak aby dawała więcej paliwa. Być może to jest przyczyna, bo jednak te 72cc potrzebuje więcej mieszanki
Okej, czyli w górę muszę przesunąć to zabezpieczenie aby więcej paliwa dostawał, tak?
I jeszcze jedno czy jeżeli na biegu jałowym dobrze się wkręca to jest sens ruszać gaźnik?
Ostatnio edytowany przez Domizio (2015-07-06 18:47:54)
Offline
To znaczy to jest tak, że zabezpieczenie na iglicy w dół = iglica w górę = więcej mieszanki, a zabezpieczenie iglicy w górę = iglica w dół = mniej mieszanki. Silnik bez obciążenia będzie się wkręcał nawet na rozregulowanym gaźniku, tu chodzi o to, aby pod obciążeniem jeździł. A i nie na biegu jałowym, bo bieg jałowy to wolne obroty, tylko na luzie, lub sprzęgle. To 2 różne rzeczy
Offline
bumek napisał:
To znaczy to jest tak, że zabezpieczenie na iglicy w dół = iglica w górę = więcej mieszanki, a zabezpieczenie iglicy w górę = iglica w dół = mniej mieszanki. Silnik bez obciążenia będzie się wkręcał nawet na rozregulowanym gaźniku, tu chodzi o to, aby pod obciążeniem jeździł. A i nie na biegu jałowym, bo bieg jałowy to wolne obroty, tylko na luzie, lub sprzęgle. To 2 różne rzeczy
A okej, chodziło mi o luz.
Da się przestawić iglicę bez zdejmowania linki gazu i odkręcania gaźnika?
O ile dac ząbków w dół, jeden starczy?
Offline
Docieranie zestawu 72 ccm to 1000 km. Po tym przebiegu bez robienia niczego Zetka będzie ok. Wymieniłem cylinder 3,7k temu nie dotykając gaźnika. Ale róbta co chceta.
Offline
A ja musiałem regulować gaźnik po zmianie zestawu na 72cc. Różnie z tym jest. Regulowanie iglicy to coś jak mini zmienianie dyszy, a że przy większej pojemności jest większe zapotrzebowanie na ilość ładunku, to należy to skorygować. Tym bardziej jeśli są takie objawy. Dla pewności ustaw luzy zaworowe i podmień świecę A z tym docieraniem, to zostaje przy swoim. Robiłem tak 2x i nic nie działo się z cylindrami. Jeden zrobił ponad 10tyś i jeszcze jeździ, a drugi nie wiem, bo ogarek brata został sprzedany daleko
Offline
bumek napisał:
A ja musiałem regulować gaźnik po zmianie zestawu na 72cc. Różnie z tym jest. Regulowanie iglicy to coś jak mini zmienianie dyszy, a że przy większej pojemności jest większe zapotrzebowanie na ilość ładunku, to należy to skorygować. Tym bardziej jeśli są takie objawy. Dla pewności ustaw luzy zaworowe i podmień świecę A z tym docieraniem, to zostaje przy swoim. Robiłem tak 2x i nic nie działo się z cylindrami. Jeden zrobił ponad 10tyś i jeszcze jeździ, a drugi nie wiem, bo ogarek brata został sprzedany daleko
Luzy ustawiłem, zaworki nie klekoczą, czyli myślę,że optymalnie będzie 500km na docieranie.Odnośnie świecy to teraz jestem spłukany a chciałem kupić irydówkę, chyba, że się nada od Routera Ws 50 to mogę spróbować.
Offline
Regulacja gaźnika - iglica + reszta i regulacja luzu zaworowego - może być inna niż na 50ccm.
Offline
W moim przypadku nie było potrzeby regulacji gaźnika natomiast luzy od 50 ccm (0,05 i 0,07) zdecydowanie zbyt duże. Zawory kłapały. Jeżdżę na ssący 0,03, wydechowy 0,05. Na tych ustawieniach do tej pory zrobiłem 3600 km.
Offline