https://youtu.be/y93Uffa7l2o
Witam, regulowałem dzisiaj zawory i jest tak jak na filmiku coś dzwoni. W dodatku śrubka kontrująca obraca się z śrubką regulującą przez co znacznie jest utrudnione ustawienie zaworu ssącego. I właśnie to dzwonienie to jest złe wyregulowanie zaworów?
Offline
Wiadomo , że śrubka do regulacji będzie się kręciła jak będziesz chciał dokręcić nakrętkę musisz sobie kupić klucz kwadratowy o właściwym rozmiarze jeśli chcesz mieć łatwiej Ja ustawiam bez tego klucza trochę więcej czasu to zajmuje ale da się Jak masz prawidłowo ustawiony rozrząd i zawory (ja daje ssący na 0,06 a wydechowy na 0,08) to nic nie powinno stukać.
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2015-07-31 17:06:33)
Offline
Ten bolec to szpilka którą właśnie ustawiasz luz między nim a trzonem zaworu , natomiast nakrętką kontrujesz tą właśnie szpilkę żeby luz się nie przestawił
Musisz przytrzymać tę szpilkę kluczem lub szczypcami np morsea żeby odkręcić nakrętkę , i tak samo podczas dokręcania po ustawieniu luzu
Edit :
Nie kręć ich razem bo zrypiesz sobie gwint w koniku i będziesz miał później dużo więcej roboty
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-07-31 18:57:42)
Offline
Rafal01 napisał:
Ten bolec to szpilka którą właśnie ustawiasz luz między nim a trzonem zaworu , natomiast nakrętką kontrujesz tą właśnie szpilkę żeby luz się nie przestawił
Musisz przytrzymać tę szpilkę kluczem lub szczypcami np morsea żeby odkręcić nakrętkę , i tak samo podczas dokręcania po ustawieniu luzu
Edit :
Nie kręć ich razem bo zrypiesz sobie gwint w koniku i będziesz miał później dużo więcej roboty
Kluczem, kluczem, nie szczypcami kurde to 10zł kosztuje(czasami nawet mniej)
http://iskuter.pl/klucz-do-regulacji-za … p-906.html
http://www.lantis.pl/klucz-zaworow-kwadrat-p-6113.html
http://www.sklep.skuteryostrow.pl/klucz … p-964.html
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-08-01 12:39:35)
Offline
ssący na 0,06 a wydechowy na 0,08) w 125 tez tak sie ustawia ? Bo będę musiał ustawić bo stukaja tsk jak na filmiku
Offline