Witajcie,
Dzisiaj po południu stałem się posiadaczem nowego-starego motocykla. Wybór padł na Hondę NTV 650 Revere. Mimo wieku mocy ma sporo - kręcąc do 3 tysięcy, na czwartym biegu miałem lekko 120 km/h. Ogólnie sporo jest do zrobienia przy nim. Do wymiany jest regulator napięcia, gaźniki są do synchronizacji i regulacji - motocykl przy 5 tys dławi się, gaśnie i strzela z wydechu. Potrzebne mu też będą drobne poprawki wizualne, ale to już taki mój kaprys. Motocykl na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:
Wyposażonko:
- Kierownica
- parę linek
- manetka gazu
- dwie klamki
- kapcię bridżstołn
- podgrzewane manetki
- Okrągłe lusterka nie wiem od czego
- Ruska przednia lampa
- Przednie kierunki nie wiem od czego
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2015-08-06 01:10:19)
Offline
Gratuluję zakupu, niech służy, jak ci się siedzi na tej sofie w porównaniu z Zetką?
Offline
Bez porównania
Zetka była już na mnie za mała więc zdarzało się zaczepić kolanem o kierownicę. Tutaj tego problemu nie ma bo kierownica jest krótka i jest daleko od nóg
Swoją drogą to tę kierownicę będę musiał zmienić, albo się do niej przyzwyczaić.
Ale nie mam na razie co opowiadać jak zrobiłem tym zaledwie 3 km. Będę pisał w miarę poznawania tego moto.
Offline
Ile to ma biegów i jaka moc silnika ?
Jeśli na 4 biegu masz 120 przy 3k RPM, to na najwyższym biegu 100km/h masz przy ilu tysiącach RPM?
Ostatnio edytowany przez karol123 (2015-08-06 12:38:31)
Offline
5 biegów, 57 kuniów, nie jeździłem na 5 jeszcze bo Hankę muszę oddać na regulacje do warsztatu, więc jeździłem tylko chwile i stoi w garażu na razie. Za te 120 głowy nie dam, bo nie wiem jak w tym cudzie działa prędkościomierz, ale tyle pokazywał.
Offline
Ja bym tak na to nie patrzył, bo wszystko zależy od przełożenia. U mnie jest wał, a motocykl jest zrobiony właśnie do jazdy do 5 k (maksymalny moment obrotowy mam tu przy 3 tys. obrotów). Jak wróci z przeglądu to ją mykne z GPS i się zobaczy. A tymczasem wie ktoś jak działa blokada kierownicy w tym modelu? Męczę się drugi dzień metoda prób i błędów ale za cholere nie chce zaskoczyć
Offline
Bardzo fajny motocykl, moc, moment itp. jest podobny jak w transalpie, bo to ten silnik, w 3000 rpm przy 100 wątpię, myślę, że masz około 4500 rpm przy 100 na ostatnim biegu(u mnie w fazerze jest 4000 przy 105, bardzo długie zestopniowanie bo mam jeszcze 2x tyle obrotów ). Sam chciałem sobie taki kupić dla beki.
Offline
Niewykluczone, że ja coś posrałem, bo mówię - przejeździłem tym tylko 3 kilosy i w poniedziałek jedzie do warsztatu. Jak wróci to zrobię testy na poważnie
Teraz tak patrzę, na stronie z przełożeniami, że 100 jest na czwórce przy 5 tysiącach. Więc albo ja się pomyliłem (co jest możliwe, bo jechałem trochę zesrany - moto mi gasło i na dodatek jeszcze nie mam wydanego prawka), albo przekłamuje obrotek albo prędkościomierz
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2015-08-07 14:17:40)
Offline
Bardzo fajna maszynka, mi się podobają takie nakedy. A z tym licznikiem to różnie może być. U mnie w samochodzie kolo próbował cofać, coś zepsuł i przekłamuje wszystko, a w dodatku się zawiesza
Offline
Siemano, dawno nie było Hondy bo i się nic nie działo za bardzo u mnie, ale czas przyszedł trochę zaktualizować.
Te głupoty co popisałem w pierwszym poście to aż głowa boli xD (pewnie to wynik podjarania).
Nalatałem Hanią nieco poniżej 4 tysięcy km, także już mogę co nieco powiedzieć.
Spalanie w mieście oscyluje około 5 litrów/100 jak jest ciepło. W okresie zimowym skacze nawet pod 6 litrów.
W trasie najmniej spaliła mi 4,3 litra/100.
Vmax to 200 km/h licznikowe, w rzeczywistości to pewnie coś około 190, ale nie wiem nie wnikam xD
Przyspieszenia do setki nigdy specjalnie nie mierzyłem, ale przy przykaceniu (może ze dwa razy w życiu tak zrobiłem) te 5 sekund będzie.
Przez te 4k padły mi tylko styki w pompie paliwa (które były chyba nieruszane od ładnych paru lat), więc kupiłem nowe, założyłem i śmiga.
W dniu wczorajszym w ramach relaksu przed maturą ustną z polaka moja skormna osoba urządziła mały detailing.
Niby to tylko mycie i polerka, ale wyciąganie 20 letniego syfu z różnych zakamarków i ręczne szorowanko lakieru zajęło mi pół dnia.
Na dniach zmienię w końcu kapcie, potem przyjdzie czas na wymianę lampy przód, klosza w tylnej bo jest pękniety i kierunków.
Na dzień dzisiejszy Hania prezentuje się tak:
Offline
Pewnie nikt ze starych wyjadaczy na to forum nie zagląda. Ale jeśli kogoś, tak jak mnie dzisiaj, złapie ciekawość, czy to forum jeszcze działa to mały update:
Po prawie 5 latach nadszedł czas na sprzedaż Hondy. Na tym motocyklu na razie moje życie z jednośladami się kończy.
Co u mnie? Na razie nudno - wyprowadzka do Warszawy, praca jako specjalista w branży motoryzacyjnej i opel w gazie xD
Pozdrawiam wszystkich, z którymi spędziłem na tym forum parę ładnych godzin życia, piszcie co u was, jeśli tu zajrzycie
Offline