Dla mnie nowe samochody to kupa g i tyle, nigdy nie zamierzam kupywac czegoś z hybryda czy jakimś elektrycznym odkurzaczem. Mi by wystarczyła chociażby audi a4 b5 avant i byłbym szczesliwy, jeszcze z 1.8y bądź 1.9 tdi a nowe napchane elektronika gówna nigdy
Offline
MajkelMoto napisał:
Dla mnie nowe samochody to kupa g i tyle, nigdy nie zamierzam kupywac czegoś z hybryda czy jakimś elektrycznym odkurzaczem. Mi by wystarczyła chociażby audi a4 b5 avant i byłbym szczesliwy, jeszcze z 1.8y bądź 1.9 tdi a nowe napchane elektronika gówna nigdy
Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych,dużych maszynach rolniczych traktorach,generatorach prądu i lokomotywach.Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku.Samochody marki Audi właśnie stały się właśnie nie synonimem prestiżu tylko wręcz odwrotnie. TDI w kombi=szczyt wieśniactwa,mówi się że logo audi to cztery zera buraka marzenia w którym przednie zawieszenie nawet na ori zamiennikach wytrzymuje mniej a niżeli podobne konstrukcje np.w BMW.Do zużycia paliwa w silnikach benzynowych silnikach należy także dopisać zużycie oleju które jest nie do przyjęcia a naprawa w ramach gwarancji w ASO to są kpiny.
Offline
Również nie lubię diesli Obecnie jeżdżę od czasu do czasu bmką e90 2.0 w dieslu 163km i powiem wam, że z silnikiem szału nie ma. A jak coś padnie, to klękajcie narody. Po 250 tyś większość robi remont generalny, czyli turbo, dwu/trójmasa, listwa wtryskowa i wymiana lub usuniecie dpfu :> Ale prowadzenie, wygłuszenie i jazda tą bmką to coś pieknego :> a4 b8, czyli podobna cena/klasa nawet nie maco do niej startować :>
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-09-07 12:43:56)
Offline
Gost Rider napisał:
Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych,dużych maszynach rolniczych traktorach,generatorach prądu i lokomotywach BZDURA !!!
Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku. KOLEJNA BZDURA !!!
Audi właśnie stały się właśnie nie synonimem prestiżu tylko wręcz odwrotnie. BZDURA DO KWADRATU !!!
TDI w kombi=szczyt wieśniactwa. MEGA BZDURA !!!
Podsumowując dla twojego zdrowia psychicznego będzie lepiej jak przesiądziesz się na rower najlepiej marki Junak(bo tylko tą markę preferujesz prawda?)
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-09-07 12:59:12)
Offline
Gost Rider napisał:
MajkelMoto napisał:
Dla mnie nowe samochody to kupa g i tyle, nigdy nie zamierzam kupywac czegoś z hybryda czy jakimś elektrycznym odkurzaczem. Mi by wystarczyła chociażby audi a4 b5 avant i byłbym szczesliwy, jeszcze z 1.8y bądź 1.9 tdi a nowe napchane elektronika gówna nigdy
Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych,dużych maszynach rolniczych traktorach,generatorach prądu i lokomotywach.Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku.Samochody marki Audi właśnie stały się właśnie nie synonimem prestiżu tylko wręcz odwrotnie. TDI w kombi=szczyt wieśniactwa,mówi się że logo audi to cztery zera buraka marzenia w którym przednie zawieszenie nawet na ori zamiennikach wytrzymuje mniej a niżeli podobne konstrukcje np.w BMW.Do zużycia paliwa w silnikach benzynowych silnikach należy także dopisać zużycie oleju które jest nie do przyjęcia a naprawa w ramach gwarancji w ASO to są kpiny.
Człowieku, jeżeli dla ciebie samochody vagu to najgorsze dziadostwo to widocznie nie masz pojęcia o motoryzacji, to są już legendarne samochody które dają świadectwo niezawodności, obecnie są najlepiej sprzedawane i najmniej wg mnie napchane elektronika. Jeżeli dla ciebie cztery kółka audi to buractwo, to dalej jezdzij tym swoim plastikowym renaultem czy tam alfa czy ******* wie czym jeździsz i proszę nie obrażać marki która produkuje niezawodne, mechanicznie jak i blacharsko auta
Offline
Gost Rider napisał:
Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych,dużych maszynach rolniczych traktorach,generatorach prądu i lokomotywach.Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku.
Toś koleżko poleciał xDDD
Gost Rider napisał:
Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku.
Pozdrawiam z podłogi xDDDDD
Nie wiem, kolega, co bierzesz, ale błagam przestań bo sobie życie tym zniszczysz xD
Offline
Jedno na pewno jest pewne, nie są tak niezawodne jak auta przed rokiem 2000
Offline
Majkel, od kiedy to vagi są najlepiej sprzedawanymi autami? Bo według mnie to fordy i toyoty. Potem są dopiero skody, a jeszcze dalej audi. A nowy diesel w porównaniu do nowej benzyny jest awaryjny, a te awarie kosztują dużo więcej niż w benzynie, szczególnie na krótkich dystansach. benzynka oczywiście mpi/spi bo w bezposrednim wtrysku cisnienie na poziomie 120 bar niszczy silnik od środka. O 2 tyś bar i kosztach jednego wtryskiwacza w common rail nawet nie mówię
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-09-07 21:38:39)
Offline
wfinger napisał:
Gost Rider napisał:
Jednostki wysokoprężne sprawdzają się jedynie w pojazdach ciężarowych,dużych maszynach rolniczych traktorach,generatorach prądu i lokomotywach BZDURA !!!
Samochody z koncernu VAG to obecnie największe dziadostwo jakie można kupić na rynku. KOLEJNA BZDURA !!!
Audi właśnie stały się właśnie nie synonimem prestiżu tylko wręcz odwrotnie. BZDURA DO KWADRATU !!!
TDI w kombi=szczyt wieśniactwa. MEGA BZDURA !!!
Podsumowując dla twojego zdrowia psychicznego będzie lepiej jak przesiądziesz się na rower najlepiej marki Junak(bo tylko tą markę preferujesz prawda?)
Typowa odpowiedz skodziaża którego nie stać na paliwo to jezdzi dieslem.Dla twojego zdrowia psychicznego nie preferuję marki Junak ani Romet bo po prostu te marki umarły i nie wiadomo gdzie je pochowali.Owszem jeżdżę rowerem dla zdrowia i przyjemności.I jeszcze raz powtarzam koncern VAG produkuje samochody które są niedopracowane i chwalone przez niemieckich dziennikarzy.Rozumiem że awarie silników 1,9 TDI którym silnik przy przebiegu 64tyś km. korbowód wyszedł blokiem i nawet jeśli była wymiana panewek na lepsze nie rozwiązuję problemu spowodowane jest tym że ten silnik jest produkowany przez polskich robotników.Silniki benzynowe żłopią olej na potęgę,pękające głowice,wyciągające się łańcuchy rozrządu,pompy oleju które trzeba wymieniać wraz zakupem używanego auta oraz problematyczny filtr cząstek stałych w pastuchu B6 i najlepsze miski olejowe w VW Golf 4 TDI które urywają się na byle studzience lub progu zwalniającym to są moje wymysły?Era trujących i dających pozorne oszczędności diesli się kończy.Skomplikowanie tej konstrukcji jest tak wysokie że norma emisji spalin euro 6 wymusiła konieczność stosowania Ad Blu jak w ciężarówkach i maszynach rolniczych co powoduję w dłuższej perspektywie dodatkowe koszty.Swoje jak to określiłeś bzdury do kwadratu nie wyssałem z palca tylko z życia.VAG był kiedyś dobrą marką bo teraz jest firmą która zalicza wpadki za wpadką.Nawet firma Suzuki wycofuję się mariażu z VAG-iem.Do MajkelMoto jeżeli twierdzisz że nie mam pojęcia o motoryzacji to muszę cię zmartwić mam i to duuuużo większe pojęcie niż ci się wydaje.Po za tym technika motoryzacyjna jest daleko w w tyle w porównaniu z techniką jaką stosuje się dziś w rolnictwie.Zdejmij klapki z oczu bo powiedzenia typu Ford to szrot,Fiat to grat Forda brat i nie kupuj niczego niczego na literę F jak francuskie odeszły już do lamusa i są nie aktualne.
Offline
Gost Rider napisał:
szkoda miejsca na cytowanie
Gost bzdury piszesz, dlatego proponuję rower a jak byś zapomniał przypominam to jest forum motoryzacyjne jak nie lubisz motoryzacji to co tu robisz ?.
I już tak informacyjnie na paliwo mnie stać a jeżdżę idealnie odpowiadającą moim potrzebom octavią 1.9 TDI I generacji bo to niezawodne wprost niezniszczalne auto a ten egzemplarz jest od nowości zakupiony i serwisowany w Porsche Inter Auto u mojego syna, i mimo że stać mnie na nowy samochód właśnie z powodu wiedzy motoryzacyjnej używam auta z rocznika 2004(co wcale nie znaczy że wszystko co potem jest do d...). I jeszcze jedno całe moje życie zawodowe to praca w warsztacie samochodowym a po transformacji w koncernie PSG w największym serwisie w mieście, syn poszedł w moje ślady jest też kier serwisu Porsche Inter Auto to odprysk koncernu VAG. Tak więc motoryzacji troszeczkę liznąłem, dlatego rolniku zluzuj majty bo ci gumka pęknie .
wyedytowałem żeby dopisać, zakończmy na tym ten jałowy spór szkoda miejsca i czasu
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-09-08 14:25:24)
Offline
wfinger napisał:
dlatego rolniku zluzuj majty bo ci gumka pęknie .
I na tym zakończmy dyskusję z "Duchem"
Offline
MajkelMoto napisał:
wfinger napisał:
dlatego rolniku zluzuj majty bo ci gumka pęknie .
I na tym zakończmy dyskusję z "Duchem"
Niektórym nie wytłumaczysz. Oplują, to powie, ze deszcz pada. VAG to producent oszust a to co napisałem nt. silników jest udokumentowane i VAG przyznaje się że jest problem.
Offline
Gost Rider
W stanach i Kanadzie właśnie swój bum przeżywa Vw w dieslu. A dokładnie Vw jetta 2.0 tdi. Tłuką po 300-400 tysięcy mil i są zadowoleni. W sumie to do 2 litrów, tdi znowu są najlepszymi silnikami diesla na rynku. 3.0 tdi v6 prześcignęły w trwałości przekombinowane 3.0d od bmw, 2.0 tfsi 3 generacji są jednymi z najlepszych turbo benzyniaków na rynku z potężną rezerwą tuningową, chwalone przez wszystkich. Nie wiem gdzie vag ma jakikolwiek problem na rynku dzisiejszych samochodów. Wykonanie i blacharka audi jak zwykle najlepsza i niedościgniona na rynku, pastuchy są w top sprzedaży, 3/4 niemiec/belgi/francji jeździ golfami i octaviami i trzepią w 3 lata po 300,000 km, ducati uratowane, audi ma sukcesy w prestiżowych wyścigach, nowe lambo się podobają. Nie wiem gdzie jest jakikolwiek problem z vagiem. A inny egzemplarz octavii, którą jeździ wfinger, na moich oczach miał nalataną bańkę, bo wujek grek jest taxiarzem na swoim. Vag ci się chyba z mercem pomylił, gdzie rdza, gówniane silniki i planowane postarzanie elementów elektrycznych jest standardem, przez co ta marka dla mnie już nie istnieje.
Offline
Gost Rider napisał:
MajkelMoto napisał:
wfinger napisał:
dlatego rolniku zluzuj majty bo ci gumka pęknie .
I na tym zakończmy dyskusję z "Duchem"
Niektórym nie wytłumaczysz. Oplują, to powie, ze deszcz pada. VAG to producent oszust a to co napisałem nt. silników jest udokumentowane i VAG przyznaje się że jest problem.
VAG Przyznaje że zastosował oprogramowanie czasowo zaniżające pewne elementy norm spalin... nic więcej, co to ma wspólnego z awaryjnością silników diesla o której się rozwodziłeś ? naginasz fakty byleby pasowały do twoich teorii, nie lubisz diesli ok. twoja sprawa tylko proszę po raz ostatni wyluzuj bo twoja postawa na forum nastawiona na prawie wszystko na nie to jak dla mnie czysty hejt
Offline
A ja chociaż mam samochód z grupy VAG to nie lubię ich. Brzydzę się Passerati, Oplami, Volkswagenami itp. Mają niby opinię, ale tylko ze względu, że niby takie "niemieckie". Pasy bezpieczeństwa w A4 B8 są z Polski na przykład. Osobiście wolę Saab-a tylko Saab-a. Szkoda, że tak jest przerzucany z rąk do rąk ale jakoś sobie dają radę. To były bardzo dobre samochody, ograniczenie elektryki. Nienawidzę tych ręcznych w nowych samochodach VAG, jakieś elektroniczne dźwigienki, ni tu się wybronić na zakręcie...
Klasyka to klasyka. U mnie osobiście albo Volvo albo Saab.
Offline