Na dłuższą metę na pewno dobre to nie będzie, ale podczas awarii np. urwana linka, jeśli będziesz odpowiednio pracował gazem to biegi będą wchodzić płynnie Nie wiem czemu zapytałeś tylko o "w gorę" ale w obie strony jest nie za dobrze, bo po coś to sprzęgło w końcu jest, co nie? Jakby nie było potrzebne to by go nie było w ogóle.
Offline
Babuy napisał:
Na dłuższą metę na pewno dobre to nie będzie
Babuy napisał:
bo po coś to sprzęgło w końcu jest, co nie? Jakby nie było potrzebne to by go nie było w ogóle.
Umiejętna zmiana biegów bez użycia w skrzyni sekwencyjnej bez synchronizatorów jest poprawną techniką jazdy. Powtarzam, umiejętna. Nie ma prawa w żaden sposób wpływać na uszkodzenia w skrzyni biegów, a nawet zmniejsza zużycie sprzęgła. Ponadto podnosi dynamikę jazdy, skraca czas potrzebny do rozpędzenia motocykla i jest zbawienna podczas jazdy z pasażerem na motocyklu o większej mocy - jest dużo płynniejsza. Także polecam nauczyć się tej techniki na kieliszku, bo przydaje się po przesiadce na większy sprzęt.
Poza tym polecam użyć szukajki - temat był już parę razy przerabiany i bodajże PickNick go wystarczająco wytłumaczył.
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2015-12-30 12:59:12)
Offline