Jak odkrecam szybko manetke na maxa to mi zalewa, podobna sprawa dzieje sie czasem jak ruszam na skrzyzowaniu. Dzialo sie tak od poczatku i myslalem ze na przegladzie ten gaznik wyreguluja ale dzisiaj bylem na przegladzie po 500 km i dalej jest tak samo. I tu pytanie... czy to kwestia tego ze koles nie umie/nie chcialo mu sie wyregulowac tego gaznika czy to kwestia wadliwosci gaznika w zetce (innymi slowy czy macie tak samo)
Offline
Probowalem na kazdy sposob razem z bratem i kumplem i nie moglismy tego badziewia ustawic . Czyli mowisz ze przy odkreceniu manety szybko na maxa to normalne ze zalewa?
Moim zdaniem nie powinno tak byc
Ostatnio edytowany przez Kromas (2011-07-01 00:38:44)
Offline
Kromas jak najbardziej normalne. To tylko mały cylinderek, i nie nadąży spalić takiej ilości mieszanki. Jak nie chcesz żeby się zalewała to podnieś obroty jałowe na ok 3-3,5 tys.
Offline
kromasz to jest malutki silniczek
jeszcze nie dotarty wiem ze bys chcial jak w CBR gaz do konca a simnik ynynynyny i puszczasz sprzęgło a kolo w miejscu idzie
ten silnik ma 49 cm3 a nie 600 lub 650
pamiętaj zawsze bedziemy na drodze wolniejsi od samochodow
Offline
nobek chyba mnie nie zrozumiales... Nie chce zetki stawiac na kolo, tylko w miare dynamicznie jezdzic po miescie a jak mi zalewa silnik przy ruszaniu to nie jest zbyt mozliwe... A swoja droga czy to 50ccm, czy 1300ccm zalewac go nie powinno bo pojemnosc nie ma tutaj znaczenia... To jest nowy sprzet a nie mozna w nim wyregulowac gaznika dlatego ten temat zalozylem.
Offline
Kromas po raz drugi kogos powtorze:
TO NORMALNE, MALY SILNICZEK NIE NADAZY SPALIC TAK DUZEJ ILOSCI MIESZANKI.
koniec kropka.
A jakby gaznik byl niezgodny konstrukcyjnie z silnikiem to bys wgl nim nie ruszyl. zastanow sie, albo wyobraz sobie ze tloczek wielkosci twojego palca nagle zostaje oblany szklanka benzyny, jak myslisz co sie dzieje?
Offline
takie cos sie tylko dzieje jak przy ruszaniu dajesz mu do full gazu to wtedy go zalewa ale normalnie jak spokojnie ruszasz to nie powinno go zalewać i jak stoi na normalnych obrotach;p
Offline
To zjawisko jest normalne chyba na każdym silniku, ale im wyższa pojemność oraz im bardziej zaawansowany system zasilania, tym niej jest to wyczuwalne.
Nawet w samochodzie o przeciętnej pojemności zasilanym wielopunktowym wtryskiem paliwa jak wdepniesz gaz w podłogę to najpierw mu obroty spadną o ok. 100 w dół po czym 'strzał' w górę.
Offline