Witam,
mam zetkę 72cc, rozwija mi 70km/h jak ją dobrze nakręcę. Zastanawiam się, czy nie mam przypadkiem zablokowanego modułu. Da rade to jakoś sprawdzić?
Offline
Masz odblokowany moduł.70 km/h to przyzwoity wynik.
Offline
Ok, wyczytałem gdzieś, że silniki leżące mają większą moc niż pionowe, można to potwierdzić?
Offline
Krzysiek01ZK napisał:
Witam,
mam zetkę 72cc, rozwija mi 70km/h jak ją dobrze nakręcę. Zastanawiam się, czy nie mam przypadkiem zablokowanego modułu. Da rade to jakoś sprawdzić?
A ile obrotów masz przy tych 70kmh, oraz jakie zębatki masz włożone?Bo 70 to trochę za mało jak na 72cc ja tez mam taką pojemnośc zębatki 14/38 i rozwija 80-82kmh zalezne od wiatru
Ostatnio edytowany przez Domizio (2016-04-03 23:06:43)
Offline
Krzysiek01ZK napisał:
Ok, wyczytałem gdzieś, że silniki leżące mają większą moc niż pionowe, można to potwierdzić?
Leżące 50 mają więcej niż pionowe 50, leżące 110-125 mają około 2x mniej mocy, niż pionowe 125. Tak to wygląda.
Offline
Cześć! Bez sensu trochę jest zakładać nowy temat. Jedno pytanie w sumie mam dotyczące odblokowania. Czy taka blokada jak w filmiku poniżej też jest w Zetce?
https://www.youtube.com/watch?v=OJ2Jb0D … tml5=False
Offline
Kes, nie ma. W zetce blokadą jest tylko moduł. Możesz zmienić zębatki. 14z, 15z z przodu albo mniejsze z tyłu. Fabryczna z tyłu ma 52 zęby. Osobiście przy odblokowanym module i zębatce 15z jechałem 67 km/h. (mierzone GPS, licznik pokazywał 73)
Ostatnio edytowany przez dolan03 (2016-04-11 14:04:28)
Offline
Nie zależy mi jakoś specjalnie na Vmax. Niech będzie to miastowe 50 (terraz tyle ciagnie). Ale chciałbym abym miał odrobinę lepsze przyspieszenie. Niestety jak ruszam to dość szybko mam auta jadące za mną na tylnym kole... trochę się boję, bo jak wyprzedzają to nie patrzą czy zachowują 1m i czy nic nie jedzie z naprzeciwka... chciałbym być w stanie nieco uciec. Przyspieszenie też pomogloby w zmianie pasow.
Offline
Na lepsze przyspieszenie to musiałbyś założyć mniejszą z przodu, ale nie wiem dokładnie jak to się będzie miało z biegami. Będą strasznie krótkie. Ktoś bardziej obeznany w tych tematach musi się odezwać. Zawsze możesz założyć zestaw 72cc (Chociaż czytałem, że robisz kat.A, więc to chyba zbędny wydatek na chwilę obecną) PS. Nie róbmy już OT koledze
Ostatnio edytowany przez dolan03 (2016-04-11 15:24:17)
Offline
Jak zmienisz przelozenia na przyspieszenie (male z przodu, duze z tylu) to ci silnik tak szybko nie wykreci a w efekcie osiagi beda slabsze dlatego polecam zmiane zestawu na 72cm3 i przelozenia 14/38.
Offline