Siema dopiero jestem od wczoraj na tym forum i juz mi sie podoba
Mam zetke 50 od jakiś 2lat jestem z niej calkiem zadowolony tyle ile ja nia przejechalem i ile ona wytrzymała moich katów too zaden inny "chinol" by nie wytrzymał Wszyscy inni moi koledzy wkurwiaja mnie co mówią jaka to zetka jest chińska. Ja im tłumacze ze chinska to np. Twoja janka a on dalej swoje ze jego janka i moja zetka to jedwn szajs noi co z takim gadac. Dobra teraz coś l mnie no to tak mam na imię Michał mieszkam w Dolnymśląsku jakies 120km od Wrocławia mam 16lat i jak juz wspomnialem wyżej zetke posiadam około 2lat pewne zmiany juz wprowadziłem np.
-wyciągnąłem dopalacz spalin ale nie spawalem tej rurki co szła do dopalacza
-wyciągnąłem filtr powietrza i tą gumową rurke do niego prowadząca
Zmierzam do tuningowania swojej zetki i chciałbym zeby byla jak najmocniejsza i najszybsza
Niedlugo chce przeprowadzić pewne zmiany np.
- podswietlane ledy w zegarach (kolorowe)
- przerobic trochę wydech i wyciągnąć tuleje
- zmienic cylinder wał itp. Na 80cm
- zmienic gazior na wiekszy
- zmienic obrotomierz bo juz sie dawno zepsuł
I wszystko to co poprawi osiągi mozecie cos doradzić?
I jeszcze jedno gdzie moge wstawić swojego awatara i wgl płeć ile mam lat zeby bylo widoczne to na moim koncie?
-
Offline
Żeby zetka była jak najszybsza polecam zamontować młockarnię zasilaną węglem drzewnym. Oprócz tego możesz włożyć gaźnik od jelcza (wieksza przepustowość, więcej mocy) i założyć wydech od IŻa albo zaporożca fajny dźwięk bardzo bassowy i dodaje z pół konia (w przeliczeniu półtora osła). Nie zapomnij o naklejce mpower na baku i łoponie od erłana
Offline