Czesc
Mam w posiadaniu silnik 150 jednak nie pasuje mi kilka rzeczy:
-wydech (czy podejdzie z zk125 ,skad mam wziasc zeby pasowalo?)
-lancuch (jaka dlugosc kupic ?)
-filtr powietrza (jaka srednica? nie mam suwmiarki zeby to sprawdzic)
Reszta rzeczy okej bede musial zamowic linke sprzegla z tymi rzeczami.
Ostatnio edytowany przez matiz (2016-06-30 07:54:12)
Offline
Minos napisał:
A masz uprawnienia na ten silnik?
Montują do Zetki silniki 125,150 i większe a przy kontroli czy badaniu technicznym kleją głupa że to 50.Te czasy już nie wrócą.
Offline
A że tak spytam, wy macie uprawnienia na motocykl, a w dowodach zetek wbite że jest to motocykl? Bo przy odblokowaniu modułu i cylindrach 72ccm grożą te same konsekwencje co przy silniku 150/200 i nie ma żadnej, nawet najmniejszej różnicy
Offline
Rok temu kolizję miałem i za nic nie bekałem. Bekał sprawca kolizji. Z jego OC otrzymałem 4500 zł odszkodowania. Tak przy okazji. Dowodu rejestracyjnego nie fałszowałem. Jest jak najbardziej oryginalny.
Offline
I tak samo jest z silnikiem 150/200/250, możesz beknąć, ale nie musisz, jak w twoim przypadku. A z tym fałszowaniem, to zarejestrowałeś motorower w urzędzie, który jest motocyklem. Poczytaj sobie troszkę o prawie w takich przypadkach. Ja trochę się o tym podowiadywałem, bo jeździłem nsr 125/50 :>
Offline
bumek napisał:
I tak samo jest z silnikiem 150/200/250, możesz beknąć, ale nie musisz, jak w twoim przypadku. A z tym fałszowaniem, to zarejestrowałeś motorower w urzędzie, który jest motocyklem. Poczytaj sobie troszkę o prawie w takich przypadkach. Ja trochę się o tym podowiadywałem, bo jeździłem nsr 125/50 :>
Jeżeli mówimy o fałszowaniu dokumentów to możemy powiedzieć że osoba która podpisuję się pod świadectwem homologacji takiego Routera WS 50 i inne popełnia przestępstwo.Bo jak wiadomo wszystkim ten pojazd mechaniczny nie jest blokowany do prędkości 45 km/h.
Offline
Dokładnie. Ale nadal nie rozumiem tego hejtu na osoby zmieniające silniki zetki na większe. Jeśli ktoś się tym pochwali to zaraz lecą pytania o uprawnienia, konsekwencje, ale jeśli ktoś chociaż spyta o 72cc, to zaraz namawianie, że super sprawa itp. Przykre
Offline
Też trochę tego nie rozumiem szczególnie, że w Zetce przy rozsądnym użytkowaniu i przełożeniu jest to nie do wykrycia. ZetKa waży lekko 120 kilo z pełnym bakiem. To waga 125cc. Jeśli ktoś ma oryginalne zebatki (ok, 14 z przodu by silnik nie wył) to będzie jeździł max. 60 kilka km/h. Jeśli w mieście nie przekracza dozwolone prędkości to za co ma "beknac" ?
To nie pierdziwiertko-kosiarka, która po powiększeniu cylindra o pół kieliszka wódki leci 120km/h...
Offline
Nawet bez rozsądnego użytkowania jest to praktycznie nie do wykrycia. Bo jak mają Ci to sprawdzić? Nikt bez zgody sądu ci nie rozbierze motorka, a nawet jakbys jechal 90km/h to mogą Ci tylko zabrać dowód. Przy wypadku nikt na takie coś nie zwraca uwagi. Sam miałem dosyć poważny wypadek i zamietli motorek w szope i nic nie sprawdzali.
Offline