Witam wszystkich forumowiczów . Rok temu zakupiłem pięknego Romecika Zetka50 . Jeździłem nim sezon i teraz przesiadam się na 125 . Wszyscy chyba wiedzą jak wyglada Zetka -.- Dlatego nie umieszczam zdj . W zetce został zrobiony tylko przelotowy tłumik i odblokowany moduł . Pali bez problemów . Stan - Wyglada jak nowa . Po więcej info zapraszam pod nr : 515-512-098 i adres e-mail szp4q@tlen.pl . Pozdrawiam !
PS.CENA - WSZYSTKO DO UZGODNIENIA
Ostatnio edytowany przez szp4q (2011-04-13 18:49:11)
Offline
Napisz za ile i jaki przebieg.
Offline
k***a popierdolenciu to po co sie rejestrujesz na tym forum, skoro masz jakieś popierdolone rchuju (bez obrazy Gabriel)
to sobie sprzedawaj tego Romecika, a zetka kutafonie nie mjest zamulona tylko jakiś ******* koleszka dał Ci srubokręt i zes lusterka przykręcał
Zecia nie jest zamulona bo ty zes pedale wyregulowac nie umiał i nazekasz..
Blu..., Pick, Gabryś sorki ale musiałem ...
Offline
Nie jest ? Twierdzisz k***a ,ze te chińskie ścierwo nie jest zamulone ? Woooho - 80 w porywach z górki wymęczone na 12k obrotów przy zębatce 15T z przodu mhn... 2,7KM mhm.... Moze tak scigniesz sie ze mna ? 9 KM , 120 lekko ... Cylek 47,5ccm . Pozdro ...
Offline
Zetka to nie jest całkowity chińczyk człowieku!!! Silnik i rama są konstrukcji japońskiej !!! ZetKA jest dobra jako pierwszy motorower dla tych, którzy zaczynają zabawę w dwa kółka i mają dla kogo żyć i nie chcą być ściągani z asfaltu żyletką. uszanuj zdanie tych osób Wiem, że 50 ccm w Zetce to mało, sam zamierzam zaczynać od 50-tki, a następnie kupić nowy silnik lub nową Zetkę z 125 ccm i zrobić prawko na moto. Ale jak przy 9 tys Ci ciągnie 120 km to chyba masz cylinder jak od ESa wielkości garnka, a nie 47 ccm. Dziadka simek 40 letni krzuje 60- 70 km 50 ccm, ale żeby motor 2 razy tyle z taką samą pojemnością jakoś tego nie widzę Ale nie obrażaj właścicieli Zetek !! Do Rometa ma się sentyment, nie ważne czy się psuje co kilometr to jest moto z duszą, a nie chińczyk z importu (Zetki montują w Polsce tak dla uściślenia )
Offline
Powiem tyle
Scignij się z zetką na 6 biegu od 20 do 50 km/h, zetka wygra. Wlejcie 5 litrów do baku i pojedzcie, zetka wygra. Masz okropnie kłamiący licznik, ta jakośc . Jak pojedziesz 90 km/h to będzie BARDZO dobrze. Varadero 125 ccm v2 olbrzymi moment jak na tą pojemność, 120 km/h vmax gps 122 km/h vmax licznik, przelotowo 90-100, spalanie przy tym 3,2 litra. Romet k125 11 km, v max gps 98 km/h, przelotowo 80 km/h gps, spalanie 2,3 litra. A u ciebie? Jak pali to 4-5 litrów + cena oleju co 1000 km za 50 zł, to nie widzę sensu takiego piździka w tych czasach, a potrafi spalić więcej. A nie jedzie wcale, bo Romet k125 bierze tzr-ki 50 jak chce, przy tym paląc 2 krotnie mniej i jedzie z prędkością przelotową o 20 km/h większą z racji przełożeń i pojemności silnika. Śmiech na sali.
Otrzymujesz ostrzeżenie za kolejne wulgaryzmy, ponadto nie widzę w tobie dalszego sensu egzystencji na forum.
Up
Zobacz sobie na forum na zakładkę problemy. Prawie nic się nie dzieje z zetkami i co chwile są pytania o zębatki i osiągi, a mechanicznie Zetki jeżdżą i jeżdżą.
Offline
To co nazywasz zmuleniem to są blokady ciołku !!! Zakładają to po to, aby jakiś łebek przy dużej prędkości nie zaliczył kory na drzewie, albo zakończył swój żywot gdzie indziej !!! Akurat Romet już więcej tych blokad nie mógł założyć, są praktycznie wszędzie. No w końcu ZetKa ma 4 konny silnik, w przeciwieństwie do tych odkurzaczy bez biegów co mają od 2-3 koni nie uwzględniając tych porządnych marek (ale kto je ma). Więc jak tak bardzo Ci to przeszkadzało to instrukcja do ręki i powycinać. pozatykać itd to co ją tak "muli". ZetKa jest szos-turystykiem, a nie nie wiadomo jakim ścigiem. Jest przeznaczona na letnie wycieczki, a nie wyciąganie z silnika ostatków możliwości. Sam zamierzam ją niedługo kupić. I weź popukaj w sobie w licznik bo Ci coś kosmiczne cyfry pokazuje Chyba, że patrzyłeś na obrotomierz. Tylko, że tam jest skala w tysiącach. W takim razie Szerokości...
Offline