Witam czy próbował ktos juz lekko z lewej strony uchylic obudowe filtru powietrza?
Ja spróbowałem i bardzo mnie zadowolił efekt z tego zabiegu odrazu lepszy dzwięk i inna jazda na kawałku drogi jak się rozpędziłem to zamknąłem licznik.
Moze mugłby mi ktos cos otym powiedziec czy jak lekko uchyle obudowe filtru to cos się moze stac ?? Z góry dziękuje pozdro
Offline
zamknoles licznik?! hahahahhahahhaha wiesz ze zetka ma do 130km/h, slimak ci sie zepsul, chyba ze masz 125ccm, a uchylenie tego... hmmm moze dziwk da nie wiem, ale lepiej nie uchylaj bo koni to ci na pewno nie da, moze bedziesz mail 1 osla wiecej za keirownica><
Offline
@Czaqq Weź przestań siebie ośmieszać. Wski mają liczniki do 80km/h, a jak chcesz coś jeszcze wyśmiać. To idz może na demotywatory.
@kamowma123 Przy uchylonej klapce, wystarczy ziarnko piasku i może być przytarty cylinder. Chociaż raczej to się nie zdarza. Żeby zamiast gumy wrzucić gąbkę, to może zdziałać duużo. A patent sprawdzę sam jutro.
Offline
CzaQQ jestem nowy w temacie motocykli (motorowerów) i poto jest forum żeby pytac i udzielac porad .A nie wyśmiewac.
Kacpes napisz jak sprawdzisz patent nie mój zobaczyłem jak mojego kolegi brat tak jezdzi i powiedział zebym tak zrobił.
Offline
Pomysł super. Po magicznej barierze 500km licznikowych, w końcu znowu udało mi się osiągnąć 82,5km/h. Przyspieszenie lepsze, ale dźwięk bardziej na ścigacza niż nakeda. Ale jestem zadowolony, że spróbowałem. Wystarczy ściągnąć gumę z filtra, i jazda. Tylko sam muszę kupić gąbkę, żeby nic się nie stało z silnikiem.
Offline
No widzisz Kacpes tez sie napoczątku zdziwiłem i ten pomysl mi sie głupi wydawał ale to naprawde działa dostaje więcej powietrza.pozdrowienia
Offline
Tylko trzeba jeszcze podnieść iglicę.
@edit
Down
Ponieważ dowalenie powietrza i paliwa, zwiększa ilość mieszanki wybuchu. Co za tym idzie moc wybuchu. I przy tym szybciej się kręci korbowód.
Ostatnio edytowany przez Kacpes (2011-07-16 21:37:15)
Offline
Tak a czemu ?
Offline
Gdyby to było tak proste, to by wystarczyło zastosowanie większego gaźnika, który robi ową mieszankę w większych ilościach. Im więcej silnik dostaje powietrza, tym bardziej się grzeje, czemu tak się dzieje, poczytajcie.
Offline
Większy gaźnik może mieć jeszcze mniejszą dyszę, niż oryginalny. I przy gigantycznym, nie ustawisz niskich obrotów. Ale to też się nazywa żyłowanie silnika. A jak filtr daje tyle i tyle powietrza, to trudno żeby po lepszym gaźniku chodził lepiej. A co do poczytania, ehh wolę sam sprawdzać, bo jak szukam czegoś czego nie wiem, debile piszą to co wiem, i to i tak nigdy w sposób który działa. Albo wszyscy wysyłają do używania wyszukiwarki.
Offline