musisz zdecydować co bardziej Ci się podoba i sam wybrać, to i to jest chińskie wiec jak wybierzesz (miedzy tymi 2 propozycjami) to bedzie to samo, zalezy jak sie bedziesz na tym czuć
Offline
Bedziesz miał ciężko kupić odblokowaną chyba że używaną albo w serwisie ci za dopłatą rozblokuja musisz sie spytać a 15z przed dotarciem to bym raczej nie polecał jeżeli kupisz nową Zetke to nawet bedziesz miał problemy z założeniem
Offline
A najpierw musisz dobrze dotrzeć motor, a potem bawić się w tuning, dobrze dotarty motor będzie żywszy i żywotniejszy
Offline
Wiem że trochę po czasie ale Ja mam crs'a ale nie tego nowego i dla mnie jest wygodny i crs 2T jest produkowany i do kupienia bez problemu nawet na allegro oczywiście model z 2010 i 2011 roku starszy crs 2008 i 2007 był tylko 4 T ( tak dla sprostowania ) i romet nie ma blokad to prawda i wygląda jak 125 ma homologację na 2 osoby przy najmniej mój model
Offline
oczywiscie ze mozna idziesz do serwisu, dajesz im stowke i ci zm ieniaja modul, potem ejdziesz jeszcze raz z kupiona zebatka dajesz 40 dychy za robocizne i zebatke tez masz ale lepiej go dotrzyj potem sb sam odblokuj, ja mam modul w zetce za 14zl kupiony, zapierdala ze az milo, i zebatke 15z a zebatka na ten nasz lancuch jest za duza, ja moja wsadzilem dopiero po przebiegu 2500km i jeszcze musialem rame z tylu na napinaczach pilowac zeby wklazla, ale nowy lancuch i tak msuze kupic bo sie gnoj wyciagnol i zebatki zjezdza mi ogolem, nie abw sie w blokady i ich odblokowanie przed przebiegiem 1000km. ja myslalem ze: "o jezus, 1000km przbiegu aj tego za dwa lata nie nabije!" teraz 1000km wchodzi miesiecznie bez problemu a na wakacje raz na dwa tygodnie nowa cyferka z przodu sie pojawia
Offline
Jeździłem Crs 50 kuzyna nie czułem się zbyt dobrze na tym motorze do jego wad należy mały promień skrętu siedzi się wysoko i w zakrętach czułem się nie pewnie. Crs jest na samym początku szybszy lecz słabszy od naszych Zetek lecz to można zmienić. Ja osobiście wole Zetke od Crs
Offline
Gość
Pewnie, że ZetKa. Patrz tylko i wyłącznie na wygląd i prowadzenie, bo silnik jest ten sam. Ja osobiście zębatkę wymieniłem na 14 z i odblokowałem ja dopiero po 3000 km.