Zeby wymienic zarowke od predkosciomierza musisz rozebrac caly licznik-do ostatniej srobki:-)
Offline
Aha , dzieki . A nie wiesz od czego moze mi sie ta zarowka tylnia palic ?
Wczoraj wymienilem zwykly filtr powietrza na stozkowy . Rzecziwiscie cos to daje , moto ma wieksza moc . Szczegolnie to widac na 4 gdyz motor nie schodzi tak z predkosci np pod gorke . lepiej tez sie rozpedza i znowu najbardziej czuc to na 4 . Jest jeszcze jedna rzecz zwiazana z wymiana filtra na stozkowy , jest glosniejszy i wedlug mnie ma lepszy glos . Polecam wszystkim wymiane filtra na stozkowy . ;p
Ostatnio edytowany przez karolp42 (2011-07-20 09:12:13)
Offline
Nie wiem dlaczego pali ci sie ta tylnia zarowka. Ja mam przejechane dopiero 50 km ale zadna mi sie nie spalila. Zawsze mozesz kupic w sklepie elektronicznym regulator napiecie- np. 7812. Koszt ok. 2 zl, chwilka roboty i napewno juz ci sie nie spali.
Offline
Nie wiem czy jest miejsce w lampie ale układ 7812 powinien się zmieścić. Tak wygląda:
Do pierwszej nóżki podłączasz przewód plusowy który oryginalnie idzie do żarówki ( jeśli palą ci się w żarówce włókna postojowe i stopu to musisz założyć do każdego taki układ), drugą nóżkę podłączasz pod masę motorka, a trzecia jest podłączona pod żarówkę. Układ stabilizuje napięcie do równego 12V. Gdy go będziesz kupował weź najlepiej 3A, a jeśli takiego nie będzie to najmocniejszy jaki jest. Jeśli zauważysz że układ robi się gorący to przykręć go do małego radiatora albo chociaż do jakiegoś metalowego miejsca w motorku.
Offline
nie wie ktoś co moge mieć z tym tylnym światłem że jak hamuje tylnym hamulcem to sie nie zapala światło ?
poluźniłem hamulec ale to też nic nie dało (to jest chyba jakaś wada bo u mnie w mieście są 3 ws 50 i w 3 świaiatła nie działają)
Offline
U mnie też nie działa ale dałem sobie spokuj i tak więcej hamuje przednim to mi tam aby tylni hamował .
Offline
zaglądnij do czujnika ktory jest pod stopką hamulca. moze od drgan wylecial ci kabelek : ) a jak nie to zobacz czy cos sie nei stalo z kablem az do lampy ; )
Offline
Witam,właśnie zakupiłem rometa router ws 50 mam 26km przebiegu,1 jezdzi sie fajnie ale mam wielką zebatke z tyłu ma ktos z was moze taką ? 2 mam do was takie pytanie coś sie dzieje jak zawory są nie dokręcone ? 3 Wie ktoś gdzie mozna dostać mniejszą zębatke na tył ?
Offline
1. Chyba wszyscy mamy taką samą. Policz czy masz 45 zębów.
2. Zawory muszą mieć trochę luzu (jest na forum ile powinno być), i ich nie dotykaj bo na pewno są dobrze ustawione.
3. Nie wiem czy są mniejsze zębatki do tyłu, ale są większe do przodu co daje ten sam efekt (moto jest słabsze ale szybciej jedzie). Na każdy ząb z przodu (zębatka zdawcza) odpowiadają 3 zęby z tyłu. Tu masz link do aukcji z większymi zębatkami do przodu (zdawczymi): http://allegro.pl/zebatka-przod-romet-c … 27289.html
Ostatnio edytowany przez Franio_56 (2011-07-21 17:28:59)
Offline
już mam równe 100 km . nie zrobiłem jeszcze tej wymiany oleju ale zrobię ;d problemy z skrzynia minęły bo gdy wrzucam np 2,3,4 to już nie ma tego hałasu i wgl tylko już normalnie wskakuje ; )z jedynki cały czas szarpie ale z tego co wyczytałem to to jest normalne ; ) ale docieram go jeszcze i na 4 biegu mam 6,5k obrotów i silnik chodzi normalnie nie krztusi się czy coś tylko normalnie chodzi. manetka trzymam 2 minimetry od normalnej pozycji [ czyt. bardzo malutko gazu daje] i normalnie chodzi. ale drży jak cholera wiec jak sobie tak pomyśle ze gdybym mu dal manetkę na full to tłok by wyskoczy ;d szerokości ;d
Ostatnio edytowany przez neefy (2011-07-22 16:42:49)
Offline