też po zaliczeniu szlifa tez mam lekko krzywa a mocno krzywą masz?? i w którym miejscu? bo można popuscic sruby na lagach i troche pomodzić albo czyms zaprzec koło i skrecać w którąś strone ale to zależy w ktorym miejscu jest krzywa
U mnie jest tak że jak wyprostuje równo kierownice wraz zegarami to koło leciutko w prawko skreca
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-06-21 08:56:38)
Offline
Ja prostowałem dwukrotnie kierownicę
trzeba rozkręcić kierownicę od góry (odkręcasz śruby od góry tak, żeby dało się zdjąć kierownicę, jakaś szmata czy ręcznik na bak żeby go nie poharatać) Potem trzeba odkręcić imbusem reflektor po bokach od wieszaków (zapamiętujesz w którą stronę mają być założone bo da się je wsadzić do góry nogami, np strzelasz fotkę telefonem - ja musiałem szukać na zdjęciu zetki ). Zdejmujesz wieszaki reflektora z lag i plastikową osłonę z napisem "romet" i masz śruby półki na wierzchu.
Trzeba je odkręcić (są skręcone bardzo mocno i tak samo je należy skręcić z powrotem) Potem tymczasowo przykręcasz kierownicę na swoje miejsce (ale nie zaciągasz śrub) i prostujesz na poluzowanych śrubach (najlepiej robić to w 2 osoby - jedna przytrzymuje w prawidłowej pozycji druga skręca. Trzeba przy skręcaniu kontrolować, czy kierownica jest prosto (bo lubi się przy skręcaniu rozjechać, ja musiałem poprawiać 2 razy na początku). Półkę skręcamy porządnie ale z wyczuciem żeby nie zerwać gwintów (połmetrowa gazrurka jako dźwignia może być byle z wyczuciem) . i reszte z powrotem w ten sam sposób.
Pisze z pamięci więc przepraszam za ew. błędy
Offline
Gość
To aż tyle roboty?!?!?! A jak bym ją rurą wyprostował na przykręconej? Czyli, że jak bym jej w ogóle nie ściągał, nic nie odkręcał, tylko gumę z lewej strony zdjął z kierownicy? Też mam krzywą kierownicę, bo się raz wyłożyłem za mocno w zakręcie.