Cześć, chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy motocykl w życiu jakim jest ROUTER WS 50.Zakupiłem go 25.07.2011 roku w sklepie internetowym.Po dojściu motorka do mnie do domu musiałem po dokręcać wszystkie śrubki, przewiercić otwory na tablicę rejestracyjną i kilka innych rzeczy.Mój dotychczasowy przebieg to 1850 km(2200km jednak 1850km licznikowe ze względu na awarię licznika). Motorkiem jeżdżę od 29.07.2011, pierwsze dni przeznaczyłem na naukę zmiany biegów, redukowania i ogólnego wyczucia moto.Niedawno założyłem w nim cylinder 72cc i teraz rozpoczynam na nim testy
Modyfikacje:
- Cylinder 72cc + głowica powiększona
- Filtr stożkowy, gąbkowy w obudowie,
- Przewiercony tłumik,
- Wypolerowany króciec ssący,
- Naklejki VR46, DC, Brembo itp.
- Paski na koła
- Tankpad Dunlop
- Folia Carbonowa,
- Chromowane stożkowe końcówki kierownicy,
- Zębatka 14z (jeszcze nie założona ze względu na łańcuch)
- Kierunkowskazy z białym kloszem (małe)
I kilka innych rzeczy któych nie mogę sobie przypomnieć
Oto kilka zdjęc:
Nie widać coś zdjęć. Popraw albo wrzuć linka!/srubekl
Ostatnio edytowany przez Nartivun (2012-02-27 20:52:22)
Offline
No czyściutki i ładny . Super . Zapraszam do mojego .
A tak apropo to znacie może jakieś,spraye,pasty, czy co kolwiek na połysk ??
Offline
Nartivun napisał:
- Wymienić płyn hamulcowy na jakiś renomowanej firmy (na oryginalnym słabo hamuje)
Z tym się wstrzymaj, najpierw dotrzyj motorek i nie chodzi tu tylko o silnik, czy skrzynie ale też m.in. hamulce (ewentualne regulacje też mogą być potrzebne).
Sprzęcik jest świeżynka, więc trzeba nim trochę pojeździć bez katowania, żeby wszystko się odpowiednio dotarło i ułożyło.
Offline
Na razie podczas jazdy nie przekraczam 7rpm/min raz czy dwa zdarzyło się troszku przekroczyć ale tak to staram się jeździć spokojnie.A z tym hamulcem przednim poczekam, po przejechaniu 1000 km jeśli się nic nie zmieni to wtedy spróbuję wymienić ten płyn.
// Dodałem więcej zdjęć.
Ostatnio edytowany przez Nartivun (2011-08-02 22:17:48)
Offline
Ale widze kolega pełny bak aż serce się kraj bo u mnie jeszcze na jutro zostało i koniec . Ale motorek super aż się błyszczy .
Offline
Jak będę w jakimś sklepie motocyklowym to na pewno kupię.W tę żarówkę też się zaopatrzę bo oryginalna słabo świeci, zastanowię się na tą halogenową.Ale i tak pierwszą rzeczą którą wymienię to ten korek paliwa na kluczyk.Można go otworzyć (przynajmniej u mnie) bez kluczyka.
Offline
A otwiera ci się ten korek w czasie jazdy ?? Bo jeżeli tak to źle bo ci może naleciec jakiegoś syfu i gotowe .
Offline
Ten korek najlepiej przekręcić kluczyk i go wsadzić tak by kluczyk był przekręcony na prawo i wtedy dwoma kciukami docisnąć na maksa i wtedy zaskakuje będziesz miał pewność jak przeskoczy kluczyk na prosto
Offline
Łańcuch godzinę temu naciągnięty do prawidłowego luzu A co to tego korka to zaraz pójdę do garażu i zobaczę.Podczas jazdy mi się nie otwiera ale wystarczy pociągnąć za tą zaślepkę zamka i już otwarty.
Offline