Witam. Wczoraj podczas jazdy musiał mi się kable od gazu gdzieś napiąć, czytałem forum i znalazłem tematy ale nie wiem jak go rozregulować.
W ramach objaśnienia zaistniałej sytuacji, jest to właśnie ten problem w którym przy skręceniu kierownicy w prawo obroty podskakują nawet pod 7, mało tego musiała się mocno napiąć, bo w trakcie prostej jazdy nie muszę nawet manetki trzymać/dociskać.
Byłbym wdzięczny za jakiś mini poradnik czy coś w tym stylu bo: "szarpanie za kabelek nie pomogło"
mam odpowiec na wasze pytanie mialem to samo poniewarz bawilem sie juz z iglicą to wyczaiłem problem poprostu li nka z gazy jest gdzies po drodze napięta
powiem ci tak zapal silnik i popchnij linke za panccesz to zobaczysz czy wzrastają czy spadają jak spadnom to ją tak zostaw i po sprawie
chyba, że robię to nieprawidłowo.(Obroty rosną nie spadają) Pozdrawiam!
Offline
http://imageshack.us/photo/my-images/85 … cneken.jpg
jesli masz coś takiego to wkręć to troszke, jeśli jeszcze sie da wkręcić.
Ostatnio edytowany przez Radzet (2011-08-05 10:23:53)
Offline
Dużo to dało po dokręceniu samowolnie już nie przyśpiesza no chyba, że dodam gazu przy skręcie w prawo. Co zrobić aby pozbyć się i tego ?
Offline
U mnie też wczoraj samowolnie przyspieszał, ale to tylko dla tego, bo zakończenie pancerza wypadło z prowadzenia do gaźnika.Ale ja nie mam żadnych błędów produkcyjnych typu: jak skręcę w lewo czy prawo to obroty się nie zmieniają.
Offline
Gość
Przesmaruj linkę w kołnierzu. Kolega z osiedla też tak miał w Romecie C1. Powinno pomóc, bo jak my wpadliśmy na ten pomysł pod wpływem % to jeszcze pamiętamy obydwoje. Pamiętamy, że takie coś właśnie robiliśmy, a jak rano mnie spotkał jak szedłem ze sklepu, to mówił, że już to znikło.
Naprawiłem dzięki wszystkim za pomoc. Jeszcze raz podkręcałem linkę z obu stron, oczywiście musiałem trochę podregulować..
Offline
Musisz dokręcić linkę, na początku też tak miałem ale później po ok.50km linka rozluzowała się tak, że strach było jechać.
Offline