Witam mam na imię Kornel. Mam 16 lat. Mieszkam w okolicy Kłodzka(100 kilometrów na południe od Wrocławia) Jestem posiadaczem CRS 50 i nie znalazłem forum tejrze maszynki wiec zarejestrowałem się tutaj ze względu na tem sam silnik i zblirzone rozwiązania techcniczne.
Offline
Offline
Siemka
Offline
witam. masz nowego czy starszego crsa?
Offline
Nowego:) Kupiłem go kilka miesięcy temu na wiosne. Przejechałem nim już 1500 km i sprawuje się dobrze oprócz kilku pierdułek. Pęknięty oring pod korkiem paliwa, złamane zaczepu w przednim leflektorze przez bardzo duże wibracje za wyższych obrotach, wibracje w desce rozdzielczej. Ale i tak jestem zadowolony. Jak na 50 to w terenie jest super. Gorzej z przyczepnością na ty slikach:)
Offline
Mówisz? Dobrze że mnie pocieszasz bo pewne rzeczy są naprawde denerwujące. Dzisiaj przychodzi mi nowiutka świeca NGK więc doda mi odrobinke koni bo orginalnie wsadzili tam jakiegoś Torch-a. Ale najlepsze jest to, iż w książce motoru pisze jaka świeca pasuje(były podane 2) i jedną z tych świec była właśnie NGK D7EA. Zamówiłem i okazało się że żaden wymiar nie pasuje czyli w książce są bzdury. Znaleźli mi odpowiednią świece po tej którą teraz mam. Sprawdzili wszystkie wymiary owej świecy i zobaczymy czy pasuje i czy doda kopa silnikowi:)
Offline
Możlwie, że do CRS masz taką samą instrukcję jak do Zetki, bo w zetkowej też jest błędnie podana swieca.
Offline
A najlepsze jest to że żaden wymiar sie nie zgadza. Mam na myśli długość i szerokośc gwintu, całą długość i szerokośc świecy, kształt uszczelnienia itp. To jest niewiarygodne by popełnić taki błąd i go nie poprawić!
Przyokazji chciałbym zaproponować załorzenie nowego działu/pod działu do CRS-a ze względu na ten sam silnik i rozwiązania techniczne. Jak już wcześniej wspomniałem nie znalazłem żadnego forum tego enduro więc spodziewałbym się dużo nowych forumowiczów i prestirzu dla naszego forum.
Offline