według mnie z doświadczenia z k125ccm przerobionego na 150ccm
to będzie tylko różnica w przyśpieszeniu na 15z a V-max sie duzo nie zmieni moze o 4-5km/h
chyba ze sie załoz np 16/17z to na 16z powinno dojść do około 90km/h a na 17 to 100km/h powinien leciec
Offline
derzawi1 napisał:
według mnie z doświadczenia z k125ccm przerobionego na 150ccm
to będzie tylko różnica w przyśpieszeniu na 15z a V-max sie duzo nie zmieni moze o 4-5km/h
chyba ze sie załoz np 16/17z to na 16z powinno dojść do około 90km/h a na 17 to 100km/h powinien leciec
bez zmiany przełożeń tak..., ale nie mozna porównywać 125/150 do 50/72 czyli 120% do 144% jeśli chodzi o przyrost pojemności/i mocy
Offline
Witam.
Wczoraj odpaliłem mój zestawik 72cm ,jazda super. Dziś moje spostrzeżenia :
-zawory klepią jak .......???
-V max do 65km (silnik wyje, da radę na innym przełożeniu co najmniej 80 km\h ale pytanie na jakim, teraz 14\52zęby, myślę o 14 lub 15 na 46.
-ustawienie gaźnika (mieszanka 1 obrót, wolne obroty pod 2000), bez problemu wkręca się od dolnego położenia manetki
-problem ze śrubami cały czas się luzują od kolektora przez śruby gaźnika
Ale Panowie i Panie czuć moc.
Pozdrawiam.
Offline
Na 72 v-max tylko 65 ? czy docierasz w takiej prędkości ?
Offline
darek-95 napisał:
Na 72 v-max tylko 65 ? czy docierasz w takiej prędkości ?
Więcej się nie rozpędzam tylko do ok.8000-9000 obr/min ale czuję że z mojego aktualnego przełożenia więcej nie wydoję a co do docierania nigdy nie zaszkodzi czasem dać mu po gazie.
Offline
Pewnie że nie zaszkodzi ;p a jak myślisz ile poleci v-max po dotarciu ??
Offline
Oryginalne przełożenie to 13\52 czyli 1:4 max prędkość to ok 70km\h, mam zamiar założyć 14 lub 15 na 46 czyli około 1:3 to już będzie szybciej do 80km/h lecz moc przy ruszaniu i pod górki spadnie ale naprawdę nie powinno mu brakować bo te 72 cm zrobiły robotę. Jak zmienię dam znać tylko potrzebuję namierzyć na allegro tylną dokładnie do zetki (wiem ze temat zębatek nie ten dział ale myślę, że moderatorzy nam darują).
Offline
A oprócz zestawu wymieniałeś dysze czy coś??
Offline
darek-95 napisał:
A oprócz zestawu wymieniałeś dysze czy coś??
Nic więcej nie wymieniałem, nawet na ustawieniu gaźnika pod 50cm odpalił,nasz gaźnik obsługuje pojemności do 110 cm.
Offline
Powinieneś zwiększyć dysze będzie latał lepiej
Offline
Tylko na jaką nie mam pojęcia jaka jest teraz. I pewnie zużycie będzie duuużo większe.
Offline
Ja zostawiam tak jak jest, gaźnik sobie dobrze radzi. Koniecznie zmień przełożenia, najprościej przód na 15.
Offline
Ja montuje jutro zestaw i poczuje na własnej skórze czy się opłacało
z tego co mi wiadomo to robią te gaźniki do prędkości 45 km/h więc jak ma lecieć motorek 80 to powinien więcej paliwa dostawać każdy mechanik tak mówi, że trzeba zwiększyć dysze
Offline
Gaźniki robią do pojemności, w Zetce nie są one jakoś blokowane jak to się zdarza w skuterach.
Offline