No to masz lepiej wykonany licznik niż w suzuki sv 650, w którym licznik przekłamuje o 8%. A mogę założyć się, że u ciebe przekłamania sięgają ponad 15%. Tak jak w zetkach i innych chinolach.
Offline
PickNick napisał:
No to masz lepiej wykonany licznik niż w suzuki sv 650, w którym licznik przekłamuje o 8%. A mogę założyć się, że u ciebe przekłamania sięgają ponad 15%. Tak jak w zetkach i innych chinolach.
Również z chęcią założyłbym się z Tobą o litra jakiegoś Single Malta ;]
Offline
liczniki zaczynaja przekłamywać powyżej 10tys obrotów no chyba że nie ktorym przy każdych obrotach to wtedy licznik zrypany...Na Większe trasy jazda zetka przy orginalnych zebatkach to tragedia ... Ja np wole zmienić w zetce zebatke z tyłu na 38z a z przodu 13z lub 12z i cylinder 80 i jechać te 80km/h przy obrotach około 8 tyś...a nie 11 tyś...
Offline
Trochę się późno dołączę do rozmowy bo mnie dość długi czas nie było.
Kolejna sprawą jest to że ten obrotomierz Astonowy jest jakiś zrypany, bo ogólnie nigdy podczas jazdy nie przekracza mi 9000 tys. a jestem pewny że dalej przyśpiesza, bo jak go ciągnę na 3 biegu to te 9000 obr. ma od 55-65. Napewno ma więcej bo by się nie rozpędzał stojąc na jednych obrotach. Jedyną opcją jest podkręcenie go na luzie bo wtedy obroty wychodzą poza barierę, i pokazują więcej.
Co do prędkościomierza, sprawdzanie z samochodem 80 kmh to u mojego ojca w Chevrolecie Cruzie ok. 73kmh, a jak jechałem równo z kumplem (on Yamahą Aerox - nie tuningowaną) to u mnie pokazywał 72 kmh, a u niego ponad 80kmh.
Pytanie do hunta: Jaki rozmiar zębatek kupiłeś? http://allegro.pl/zebatka-zdawcza-14z-4 … 74171.html Ja bym 14z kupił. Te będą pasowac? I czy te 80kmh na 3 biegu to na prostej daje czy tylko z jakiejś górki?
Ostatnio edytowany przez kreVVeta (2011-05-05 00:36:54)
Offline
Chciałem kupić właśnie 14z, ale mieli tylko 13z(czyli taki jak w standardzie) i 15z...więc zaryzykowałem i wziąłem tę większą.
Ta zębatka co dałeś linka będzie pasować, ale przestrzegam przed zapieczonymi śrubami. Nie mogłem ich za cholerę odkręcić. Musiałem szlifierką tę blaszkę blokującą przeciąć i dopiero wyciągnąć starą zębatkę. Zatem do założenia nowej zębatki potrzebowałem dodatkowo dwóch śrub M6(standardowo twardość 8.8, ale ja kupiłem 12.09) i blaszkę mocującą, także bądź przygotowany. No i troszkę pobawić musiałem się z tylnym kołem, które musiałem dać do przodu, bo łańcucha było mało. Ale na 14z spokojnie starczy.
80km/h na 3 biegu na prostej..ale wyje niemiłosiernie.
Minusem jest dodatkowo jego oporność podczas ruszania spod świateł...jakaś padaczka. Ostatnio pokombinowałem trochę z filtrem powietrza żeby lepszy przepływ był i na 4 biegu na dłuższej prostej rozpędza się powyżej 70km/h...spróbuje jeszcze coś z dyszą w gaźniku pozmieniać i zobaczę co z tego wyjdzie..ale tak czy siak z niecierpliwością czekam na cylek co najmniej 70ccm.
Co do obrotomierza to mnie od jakiegoś czasu zatrzymuje się na 8000rpm. Nie przejmuje się tym, bo gwara jest ;] a jako, że niedługo stuknie mi 2000km przebiegu to jak pojadę na przegląd, to powiem im żeby się tym zajęli.
Ostatnio edytowany przez Hunt (2011-05-05 22:18:35)
Offline
A powiedz mi czy jak będę szlifował te oryginalne śruby to nie stanie mi sie nic ze standartową zębatką? Bo jakby za bardzo mulił na 14z to bym wymienił spowrotem.
Offline
Nie no, przy cięciu szlifierką pożegnaj się ze standardową zębatką, nic z niej już nie będzie. Po prostu na wszelki wypadek kup drugą 13z.
No i dobierz odpowiednią wielkość tarczy żeby łańcucha nie przyciąć. Ale spróbuj odkręcić..może u Ciebie pójdzie gładko
Offline
Jak się zapiecze to możesz zawsze spróbować WD-40 albo innym penetratorem lub popukać delikatnie małym młotkiem ( ale tylko leciutko aby nie zniszczyć wałka )
Offline
Trochę odświeżę temat Astonowych zębatek, bo jednak ich nie wymieniłem bo z Huntem mamy 72ccm i teraz chcę coś z tym pokombinować. Czy zębatki które pasują do zetek na przód pasowałyby również rozmiarowo do Astona?
Offline