Ja bym już nie wziął ZetKi. Głównie przez brak części zamiennych. Chińczyki nie założyli, że może się zepsuć po prostu.
Dlatego po moim wypadku kupuję Yamahe TZR (prawdopodobnie).
Co do przyzwoitych osiągów, to raczej dwusuw. Czyli na starcie ZetKa i inne Romety odpadają.
Ja bym wziął na miejscu Twojego kolegi Yamahe TZR zadbaną w miarę nową np. 2010 i z małym przebiegiem.
Offline
Moim zdanie kupowanie tak drogiego motoroweru mija się z celem.
Wolałbym kupić jakieś chińskie badziewie a resztę zostawić na zrobienie prawka i kupno 125 za 2-3 lata (zakładam, że kolega nie ma mniej niż 13 lat).
A jak coś w 2t to może Simson?
Ostatnio edytowany przez Bastek0 (2012-09-12 17:45:45)
Offline
Kupisz motorek z silnikiem AM6 założysz mu dobrą markową 80cm, i wyciskają z tych motorków po 20km gdzie Zetka przy 80cm może mieć z jakieś max 5 km
Offline
Silnik w Zetce to niewypał. Mogli by dać dwusuw np. jakąś podróbę AM6. Jeśli by ważyła 45kg to ok, mogłaby być w czterosuwie. Z tymi 20KM trochę przesadziłeś.
Offline
automateusz napisał:
Ja bym już nie wziął ZetKi. Głównie przez brak części zamiennych. Chińczyki nie założyli, że może się zepsuć po prostu.
Dlatego po moim wypadku kupuję Yamahe TZR (prawdopodobnie).
Co do przyzwoitych osiągów, to raczej dwusuw. Czyli na starcie ZetKa i inne Romety odpadają.
Ja bym wziął na miejscu Twojego kolegi Yamahe TZR zadbaną w miarę nową np. 2010 i z małym przebiegiem.
Pierdzielenie o szopenie, jak to nie ma? Ja jeszcze nie miałem problemu z kupnem jakiejkolwiek części do Zetki. Co do startu, że Romety odpadają nie masz racji.
Offline
Sądząc po czekaniu rok na pokrywę zębatki zdawczej i pół roku na obrotomierz, jest problem z dostaniem części. Nie wziąłbym więcej ZetKi i już. To jest moje zdanie.
Nie napisałem nic o AM6 w Zetce, tylko o źle dobranym silniku do masy pojazdu.
Offline
A co sądzicie o Hondzie NSR 50?
Offline
WiktorZetka+ napisał:
A co sądzicie o Hondzie NSR 50?
Nie lepiej kupić jeśli już nsr to 125 zarejestrowaną na 50?
Offline
automateusz napisał:
Sądząc po czekaniu rok na pokrywę zębatki zdawczej i pół roku na obrotomierz, jest problem z dostaniem części. Nie wziąłbym więcej ZetKi i już. To jest moje zdanie.
Nie napisałem nic o AM6 w Zetce, tylko o źle dobranym silniku do masy pojazdu.
A na allegro pełno części jest.
Offline
WiktorZetka+ napisał:
A co sądzicie o Hondzie NSR 50?
Honda Nsr 50 jest starym motorkiem i odpada
Offline
automateusz napisał:
Sądząc po czekaniu rok na pokrywę zębatki zdawczej i pół roku na obrotomierz, jest problem z dostaniem części. Nie wziąłbym więcej ZetKi i już. To jest moje zdanie.
Nie napisałem nic o AM6 w Zetce, tylko o źle dobranym silniku do masy pojazdu.
Zetka jest dobra na dojazdy do pracy czy na jakieś rekreacyjną jazdę po okolicy to nigdy nie było i nie będzie motocyklem z prawdziwego zdarzenia-chociaż jej nie dużo brakuję do ideału ale o zle dobranym silniku do masy pojazdu to się zgadzam.I dla wszystkich zatwardziałych przeciwników chińskich motorowerów itp.firma Peugeot montuje w swoim skuterze o nazwie Kisbee chiński 139QMB ktory jest kopią silnika GY6 z Hondy http://www.motocykl-online.pl/testy/peu … eczuansku.
Offline
Silnik jest dobrze dobrany, bo mówimy tu o silniku 125 ccm. 50 ccm to tylko zastąpiony oryginalny silnik na potrzeby motorowerzystów i osiągi ma a k u r a t. (45 km/h, motorower) Jak ktoś chce więcej, to na kurs prawa jazdy.
Offline
Silnik jest dobrze dobrany. Wg. prawa motorower powinien jechać 45km/h. Jak ktoś chce łamać przepisy i jeździć szybciej to proszę bardzo... można ją odblokować, wstawić cylinder 72 ccm, silnik 125, 150, 200, 250- wtedy się już fajnie jeździ. Tylko, że wtedy to nie jest motorower... i nie jest to legalne. Tak jest z każdym pojazdem jeżdżącym więcej, niż 45km/h . I tak jak już PickNick napisał - jak ktoś chce więcej, to na kurs prawa jazdy.
Offline