Czy silnik 200ccm wejdzie do zetki? Z tego co znalazłem max 150 wejdzie.
Tu linki przykładowe:
http://moto.allegro.pl/silnik-quad-200- … 08603.html
http://moto.allegro.pl/quad-200-silnik- … 44126.html
Pozdrawiam.
Offline
Wejdzie.
Offline
Wejsc, wejdzie ale razem z silnikiem przydały by się nowe hamulce oraz doskonały kierowca .. Nie mówie, że nie umiesz jeździc, nie widziałem wiec nie wiem, ja sam dobrze nie umiem opanowac moto, ale chodzi mi o to, że trzeba miec juz troche praktyki.
Ostatnio edytowany przez Okret (2012-12-20 14:42:16)
Offline
Okret napisał:
Wejsc, wejdzie ale razem z silnikiem przydały by się nowe hamulce oraz doskonały kierowca .. Nie mówie, że nie umiesz jeździc, nie widziałem wiec nie wiem, ja sam dobrze nie umiem opanowac moto, ale chodzi mi o to, że trzeba miec juz troche praktyki.
Wiem, wiem i rozumiem. Mam wprawę w prowadzeniu motoru. Umiem wyrwać motor na tylne koło bez żadnych przeróbek ,a jeśli chodzi o normalną jazdę to na pewno dam rade z 200.
Offline
Mam wprawę w prowadzeniu motoru. Umiem wyrwać motor na tylne koło bez żadnych przeróbek
"Motocyklista doskonały" - poczytaj, potrenuj, ucz się i doskonal. Na 200cc niema zabawy, szlif przy 80-90 (przelotówka) może być twoim ostatnim.
Offline
Nie mówię tutaj o tym że jestem bóg wie jaki tylko że dam radę bo mam już spore doświadczenie z motocyklami. Człowiek uczy się przez całe życie. Ostatnio dowiedziałem się że hamując przednim hamulcem powinienem go trzymać dwoma palcami a nie wszystkimi. I zgadzam się z wami że przy 90km/h wywrotka może się tragicznie skończyć. Ale pamiętajcie że tylko zapytałem się czy ten silnik się zmieści w zetce a nie że go założę.
Ostatnio edytowany przez kapselgekon (2012-12-20 15:49:27)
Offline
Ja na twoim miejscu nawet jak byś się jednak zdecydował na 200 to mimo wszystko lepiej sprzedaj Zetke i kup motocykl przystosowany pod takie prędkości jakie osiągniesz na takim silniku. Pozdro
Offline
nasilowski12 napisał:
Ja na twoim miejscu nawet jak byś się jednak zdecydował na 200 to mimo wszystko lepiej sprzedaj Zetke i kup motocykl przystosowany pod takie prędkości jakie osiągniesz na takim silniku. Pozdro
A dlaczego niby Zetka miałaby nie dać rady na 200ccm??? Wg. mnie opony, może coś z hamulcami i jest OK.
Offline
Sam myślałem nad 250ccm do Zeci bo niedaleko mnie gosc sprzedawał nowiutki taki silnik ze skrzynia 5 za 650zł .. kusiło, ale stwierdziłem, że wole ten sezon jeszcze pośmigac sobie Zetą a na następny sezon już kupic coś większego. Przekonało mnie to, iż nikt potem mi tych pieniędzy nie zwróci, a po drugie Zecia już mi jest troche mała
Offline
Ja też myślę nad 200 albo 250 do Zetki albo większym motorze. Prawdopodobnie następny sezon będzie ostatnim na zetce, albo na tym silniku. I tutaj właśnie wchodzą argumenty, czy się opłaca, czy zetka się nie znudziła, czy nie za mała, a nie czy da radę, bo z tego co słyszałem to jest już kilka zetek 200 albo 250 więc da radę.
Offline
carl napisał:
nasilowski12 napisał:
Ja na twoim miejscu nawet jak byś się jednak zdecydował na 200 to mimo wszystko lepiej sprzedaj Zetke i kup motocykl przystosowany pod takie prędkości jakie osiągniesz na takim silniku. Pozdro
A dlaczego niby Zetka miałaby nie dać rady na 200ccm??? Wg. mnie opony, może coś z hamulcami i jest OK.
Na przykład o to, że każda maszyna się "dociera". Nie mówię o docieraniu silnika, tylko innych podzespołów. Wsadzenie silnika który ma 4x większą pojemność będzie można to nazwać "szokiem" dla reszty podzespołów. Hamulce, które były używane do prędkości < 60 km/h nagle będą ciśnięte na hamowaniu 90-0 i mogą po prostu nie spracować wystarczająco. Podobnie jest z amortyzatorami (w sumie ja swoje męczę w terenie, ale to też co innego wjechać w dziure przy prędkości 45km/h a przy 90km/h). Dlatego najbezpieczniej jest kupić sprzęt fabrycznie mający 250 ccm czy jak ja to planuję 500 ccm
Offline
no tylko że ta zetka to oficjalnie jest pod silniki 125 więc silnik 200 dużo tu nie zagraża
Offline
Zgadzam się z kolegą wyżej
Offline