Aby nie było iż spieram się bez faktów jednak zrobię GPS i wcale nie mówię iż racji możecie nie mieć bo fakt faktem jednak myślę iż są tutaj osoby doświadczone, sprawdzę to na pewno aby rozwiać sobie też wątpliwości bez nerwów Panowie
Offline
No i sprawdzaj, bo nawet na 72cc 80 to nie ejst spokojna jazda tylko v-max, a z góry 83k/h.
Offline
Kolego, czytałem jeszcze raz ten temat i nie zauważyłem swojego postu, który czytałem wcześniej i jeszcze raz przeczytałem i okazało się, że to drugi temat? Mogłeś napisać jakimiś większymi literkami, albo kolorem, lub inny tytuł dać i byśmy wiedzieli, że masz 72cc i by się obeszło bez zbędnego śmiechu.
Bo najpierw w pierwszym poście na pcozątku napisałeś :
matb napisał:
Witam, mam zetke 50ccm zmiany jakich dokonałem:
i więcej, żadnych informacji nie było nt. pojemności w zmianach więc uznaliśmy, że masz 50ccm, potem napisałeś ten sam temat drugi raz dopisując to :
matb napisał:
ZMIANY :
- zmiana modułu na odblokowany,
- zmiana zębatki zdawczej przedniej na 15 z
- zmiana zębatki tylniej na 43/41 z
- zatkanie cyrkulatora spalin
- zmiana cylindra na 72ccm
Czego we wcześniejszym temacie nie było, a przynajmniej ja nie zauważyłem, że tamten temat został usunięty, bo się niczym nie różnią
Także teraz zwracam honor, bo jeżeli masz CAŁY zestaw 72cc i 15/41 przełożenie to 80k/h jest wiarygodne .
Jak chcesz zmienić jeszcze v-max o jakieś 4-5 k/h przy mniejszym przyspeiszeniu to włóż 14/38
jeszcze pytanko, czy posiadasz cały zestaw 72ccm, głowica itp.?
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-21 21:28:11)
Offline
Himlu, mi tam na 15/38 do końca ciągnie..
Offline
Ja tam mam najtańszy jaki był
Na obrotomierz to ja nawet nie patrzę bo on buja w obłokach, ale po głosie silnika słychać że już najwyżej kręci
Offline
jak założyłem układ zapłonowy NGk to mi pręci po za obrotek na prostej, a wcześniej do 10k i już ledwo szedł (15/41)
Offline
Panowie nie robię zamieszania, a chcę się dowiedzieć jak najwięcej prawdziwych odpowiedzi, mam głowice wymienioną do 72ccm itd. i z przełożenia 14/38 mówisz jeszcze więcej się da? bo mam 15/41 chyba właśnie no spróbuję kupić zębatki i zobaczę, a sprawdzałeś tą opcje u siebie? i takie pytanie mam bo ktoś kiedyś mi powiedział żeby na przód włożyć 16z na tył 38z i ma dać efekt a tu piszecie że na przód 14z, na pewno macie rację ale tą proporcję bym chciał znać jak się ma ilość zębów przód i tył do osiągów.
Offline
16/38 To chyba seryjnie ma już 125cc.
Można założyć, ale to już pogorszy bo nie będzie mocy, ani mocy przeniesionej na prędkość.
15/41 dokręcam ponad 11 K Rpm po prostym
Jak założysz 14/38 będzie to samo tylko od 10 K już się nie będziesz kręcił, a będziesz tyle samo jechałco ja, tylko lżej dla silniak bo mniejskze obroty no i troche słabsze przyspieszenie.
Założ 14/38 lub 15/41 i będzie OK, sam chciałem 38 na tył, ale nigdzie nie mieli to zakupiłem 41.
Offline
znaczy 15/41 juz mam i no czuje ze nie dokręca na max'a na obrotomierzu ok 10k, chyba ze 15/38 i nie wiem może poleci lepiej?
Ostatnio edytowany przez matb (2013-05-22 16:11:14)
Offline
No to jak na tym nie dokręca Ci do końca to nie ma sensu wkładać innego .
Offline
Jak wsadzisz z tyłu 38 to ci jeszcze bardziej spadnie.
[ mój 300'setny post ]
Ostatnio edytowany przez kapselgekon (2013-05-22 21:35:00)
Offline