HIMLU napisał:
Na 14/38 tez więcej niż 80 km/h nie poleci ponieważ rozpędza się do 9k obr. i nie ma siły dalej przyśpieszać .
u mnie tez na pelnym 72 ccm na zębatkach 14/52 idzie tylko do 9K obrotow
Offline
na postoju też?
Offline
na 13/52 nawet 15/52 powinno się kręcić na biegu na max przynajmniej tak było u mnie
Offline
HIMLU napisał:
Niee właśnie , na 50cc 13/52 doszło do 9k i stop , na 70cc to samo jest . A na postoju normalnie do 11/12k.
Silnik Ci już się kończy
U mnie 15/41 kręci po za skalę.
Offline
1200km na tym cylku i już się silnik kończy ?
50'siątka była w IDEALNEJ kondycji , kompresje miała idealną a tłok jak nówka wyglądał przy wymianie.
Mówię wam ten moduł jest ostro jebn***y .
Offline
z modułami jest problem bo niektóre dokręcaja na maxa na postoju a później tak jak Himlu mówi do 9 rpm i koniec dopasowywać trzeba i szukać
Offline
To jest chyba oczywiste, że silnik, który osiąga max moc przy właśnie 9000 rpm, nie pociągnie na drodze więcej niż te 9000 rpm, (jak da się za krótkie przełożenie, to dociągnie do odcinki, co oznacza, że silnik się marnuje) gdy na luzie kręci do końca. To jest wszystko ok i jest to normalne.
U mnie w k125 jak mam teraz 17/38 to nie ma siły ponad 8500 rpm przejść i jest to właśnie ~95 km/h. Na 15/38, miał 9500 rpm i też miał 95 km/h. Oczywiście mówię to u prawdziwych prędkościach. (u mnie też licznikowych)
Offline
Nie koniecznie miałem tam na mysli zestaw 72, ale dół silnika.
Offline
A tak trochę odbiegając od tematu, wiem że jest kupę tematów o zębatkach ale z czymś takim co chcę zapytać się nie spotkałem, więc tak przy okazji, wie ktoś może jak Zetka będzie szła na zębatkach 13/38 i kompletnym zestawie 72cc + sportowy wałek rozrządu?. Chodzi mi o licznikowy v-max, realny v-max i czy przyspieszenie będzie lepsze niż w 13/52 na cylku 50cc czy gorsze.
Offline
Czy mówisz o tym zwykłym wałku co jest wraz z głowicą i jest pseudo sportowy?
Offline