Tej rurki nie da sie podpiac do stozka, celujesza ją tak, żeby była skierowana do ziemi i tyle, tak jest fabrycznie w Astonie bo nie ma takie wymyslu, ze rurka idzie do filtra, po za tym pasuje bez przeróbek, wkładasz i tyle
Offline
Informatyk, który nie zna się na silnikach spalinowych to kiepski informatyk. Jeżeli nie rozumiesz działania urządzenia mechanicznego, to jak chcesz dać sobie radę z mikroprocesorami? Gaźnik wyreguluj zgodnie z instrukcją fabryczną, bo jest jasna i prosta. Poradniki są napisane tak, jakbyśmy w Zetkach mieli silnik promu kosmicznego. Jak czytam o filtrach stożkowych, to już nawet się nie śmieję. Sam zmieniałem ustawienia iglicy, ale zmiana pracy silnika od tego była niezauważalna. Gdybyś sam zmienił cylinder, wiedziałbyś co spieprzyłeś, a tak pozostaje Ci tylko wiara w nieomylność mechanika. Z resztą gdyby mechanik coś spieprzył, i jakimś cudem wiedział o tym, to by się do tego przyznał?
Offline
sq3mva napisał:
Informatyk, który nie zna się na silnikach spalinowych to kiepski informatyk. Jeżeli nie rozumiesz działania urządzenia mechanicznego, to jak chcesz dać sobie radę z mikroprocesorami?
Ciekawa teoria, ale też kiepska, bardzo uproszczona, która z rzeczywistością nie musi mieć wiele wspólnego... do tego nie mająca nic wspólnego z tematem.
Offline
Można kupić samą spinkę do łańcucha ? Bo gdzieś mi ją wywaliło i łańcuch spadł... Nie mogę znaleźć, a nie widzi mi się kupno nowego łańcucha.
Offline
Tylko na łańcuch 428H, czy więcej parametrów potrzebuję ? Pójdę do Rometa po 15, to zobaczę, może będą mieli, a jak nie to zamówię, tylko nie wiem czy ta pasuje.
http://allegro.pl/zapinka-spinka-lancuc … 70246.html
Offline
Po zmianie iglicy na domyślne ustawienie i wyregulowaniu gaźnika, zetka ładnie pracuje. Lekkiego muła ma, jak od razu na maxa odkrecę manetkę, ale jak spokojnie otwieram przepustnicę, to ładnie się wkręca. Dzięki za pomoc Potem pójdę po spinkę i mam nadzieję, że to koniec problemów, na następne 3000km.
EDIT:
Coś jest nie-tak ;/ Zawory sprawdziłem i OK, rozrząd pewnie też, bo przecież by nie odpalił, ale pomimo regulacji gaźnika, podczas jazdy wkręca max 6 tysi na 4 biegu i tylko spada. Zrobiłem z 50km z przerwami co 10km i nie jest nawet kszty lepiej. Jakieś pomysły ? Podnieść/opuścić iglicę o 1 oczko ? Jak wy macie na 72cc ?
Ostatnio edytowany przez iktorn (2013-07-31 22:02:41)
Offline
Na 72cc mialem gaznik ustawionie seryjnie czyli jak pod 50cc.
Jezeli jeden zabek zle na rozrzadzie to sa przypadki, ze dziala ;p.
Offline
SSanie opuściłeś ;d? Na każdym innym biegu wkręca do max?
Offline
Ssanie opuszczone od zawsze Na jedynce do 9, na dwójce do jakichś 8, na trójce coś koło 7000-7500 jest, a na 4 to spada do 5000.
Offline
GuMiS napisał:
Na 72cc mialem gaznik ustawionie seryjnie czyli jak pod 50cc.
Jezeli jeden zabek zle na rozrzadzie to sa przypadki, ze dziala ;p.
"działa"
Odpali ale od razu rozpoznasz że jest coś nie tak
Offline