iktorn napisał:
Dziwna sprawa z tą kompresją, czasami zaciąga, a czasami ,,wypycha" mi palec.
Tak ma być , czyli wszystko ok.
Offline
Kupiłem ten zestaw.
http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cc … 57052.html
Więc w czym teraz leży problem ?
#EDIT:
A może po prostu 72cc przy 14/38 jest taka słaba ? O wiele słabsza od 50cc przy 14/52...
Ostatnio edytowany przez iktorn (2013-08-01 13:17:10)
Offline
Coś ty , 72cc na 14/38 ciśnie 50cc w każdej kategorii .
-Więcej mocy
-Przyśpieszenie
-V-Max
-Dużo lepiej ciągnie z dolnych
Nie ma porównania ..
Mam ten sam zestaw i z nim wszystko jest dobrze.
Offline
No to u mnie mocy nie ma prawie wcale, przyspieszenie tragiczne, vmax 60km/h, z niskich ledwo ciągnie, muszę dać z 7k RPM żeby w ogóle ruszyć. Więcej pomysłów ? ;/
Offline
iktorn napisał:
No to u mnie mocy nie ma prawie wcale, przyspieszenie tragiczne, vmax 60km/h, z niskich ledwo ciągnie, muszę dać z 7k RPM żeby w ogóle ruszyć. Więcej pomysłów ? ;/
Zmień przełożenie na 13/38 bo 14/38 na 72 w Zetce ją zamuli konkretnie no chyba że kierowca waży 45 kg.Zrób to a zobaczysz różnice.
Offline
Bastek0 napisał:
Na 14/38 jest jeszcze dużo mocy, nawet we dwie osoby jest w miare ok.
A pod górkę w 2 osoby ja 95 kg i pasażer np 75 kg redukcja do 2 i ledwo co podjeżdżam.
Offline
Wyregulowałem na razie zawór ssący na 0,05, bo był ciasno [listek szczelinomierza nie wchodził], ale nadal ma problemy z ruszeniem. Daję mu jedynkę, gazuję do 7k, puszczam sprzęgło i obroty spadają do 2-3 tysięcy, ledwo rusza. Po zdjęciu filtra na luzie jest lepiej, bo szybciej się zbiera, ale na biegu jest to samo, muł i mała moc strasznie. Jak ostygnie to sprawdzę jeszcze ten wydechowy zawór tylko, że w szczelinomierzu mam 0,05 a potem dopiero 0,1, więc trzeba będzie jakoś to ustawić na czuja, a nie równe 0,07. Jak po regulacji nie będzie normalnej mocy, to jaki może być problem jeszcze ? Bawić się iglicą ? Ząbek w górę czy w dół ? Wcześniej się z iglicą bawiłem, ale nie było rezultatów. Może to wina tego, że nie było 0,05 tylko mniej... ?
Offline
A może sprzęgło się ślizga. Sprawdź jak dużo masz wykręconą regulację na lince i koło klamki sprzęgła.
Offline
Gdyby się ślizgało to np. na 4 biegu by dawał gaz i obroty szły do końca, a on by prawie wcale nie przyspieszał.
Offline